Συχνές Ερωτήσεις (F.A.Q.)

Αναζήτηση ξενοδοχείου και νέα κράτηση

Answer
Η Travelmyth είναι μια μηχανή αναζήτησης ξενοδοχείων, μία μηχανή σύγκρισης τιμών και ένα site κρατήσεων ξενοδοχείων.

Στην σελίδα μας μπορείτε να κάνετε αναζήτηση σε περισσότερα από 1,110,403 ξενοδοχεία σε 47 κατηγορίες, σε όλο τον κόσμο.

Στο πεδίο αναζήτησης, μπορείτε να επιλέξετε είτε να γράψετε κάποια κριτήρια με βάση τα οποία θα θέλατε να κάνετε αναζήτηση για ξενοδοχείο ή να επιλέξετε κάποιες από τις εμφανιζόμενες κατηγορίες με βάση τα ενδιαφέροντα σας, τον τύπο του ξενοδοχείου ή και τον επιθυμητό προορισμό σας. Μπορείτε επίσης να αναζητήσετε ένα συγκεκριμένο ξενοδοχείο με το όνομά του.

Επιλέγοντας μια ή περισσότερες κατηγορίες, στη συνέχεια μεταφέρεστε στη σελίδα των αποτελεσμάτων.

Αυτή η σελίδα σας εμφανίζει όλα τα ξενοδοχεία που πληρούν τα κριτήρια που είχατε εισάγει προηγουμένως, και μπορείτε να φιλτράρετε τα αποτελέσματα επιλέγοντας ακόμα περισσότερα κριτήρια από το μενού στα αριστερά, είτε να τα ταξινομήσετε στο πεδίο "Κατάταξη με", βάση τιμής, δημοτικότητας κ.ά.

Στη συνέχεια, μπορείτε να εισάγετε τις επιθυμητές ημερομηνίες ή και να αλλάξετε τον αριθμό των ατόμων για να δείτε τιμές ανά ξενοδοχείο. (Ο προεπιλεγμένος αριθμός είναι 2 ενήλικες, σε ένα δωμάτιο).

Αφού εισἀγετε τις ημερομηνίες, θα εμφανιστούν οι τιμές ανά ξενοδοχείο, από διάφορους παρόχους. (Εάν ένα κατάλυμα δεν εμφανίζεται στη λίστα μετά την επιλογή των ημερομηνιών, αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει διαθεσιμότητα σε αυτό τις επιλεγμένες ημερομηνίες.)

Αφού έχετε επιλέξει το ξενοδοχείο που σας ενδιαφέρει, είτε προχωράτε στην επιλογή "Δείτε προσφορά" και μεταφέρεστε στην σελίδα του παρόχου (π.χ. Booking com, Hotels com κ.ά.), είτε επιλέγετε "Κράτηση τώρα" για να ολοκληρώσετε την κράτηση σας με την Travelmyth.

Σε αυτή την περίπτωση, σας ανοίγει σε νέα καρτέλα, η σελίδα κράτησης του ξενοδοχείου, όπου εμφανίζονται οι διαθέσιμοι τύποι δωματίων και το είδος της διατροφής (πρωϊνό, ημι-διατροφή) εφόσον αυτό παρέχεται. Σε αυτή την σελίδα επίσης μπορείτε να δείτε την ακυρωτική πολιτική που ισχύει ανά τύπο δωματίου.

Εφόσον επιλέξετε το δωμάτιο που σας ενδιαφέρει, προχωράτε με το κουμπί "Κράτηση" και στο Βήμα 2, εισάγετε τα στοιχεία της κράτησης σας, και στη συνέχεια εισάγοντας τα στοιχεία της κάρτας σας ολοκληρώνετε την κράτηση σας.

Άμεσα, λαμβάνετε στο email σας μια βεβαίωση πληρωμής και μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, λαμβάνετε την τελική επιβεβαίωση, συμπεριλαμβανομένου του voucher για το ξενοδοχείο σας και την απόδειξη είσπραξης.

Πληρωμή κράτησης

Answer
Αποδεκτές κάρτες στη σελίδα μας είναι οι κάρτες Visa, Mastercard, Maestro.
Answer
Η Travelmyth χρεώνει την πιστωτική, χρεωστική κάρτα και δεν περιλαμβάνει το κόστος μετατροπής ισοτιμίας που χρεώνεται από την τράπεζα σας στην νομισματική ισοτιμία που ισχύει την ημέρα της κράτησας σας. Για την αποφυγή αμφιβολιών, η Travelmyth δεν θα επιστρέφει οποιαδήποτε τέτοια προμήθεια στην πιστωτική ή χρεωστική σας κάρτα.
Answer
Η πλειονότητα των παρόχων πιστωτικών καρτών χρεώνουν ένα κόστος διεθνών συναλλαγών. Αυτό μπορεί να φτάσει και το ποσοστό του 3%. Αυτό επιβάλλεται από κάποιους παρόχους πιστωτικών καρτών διότι, η χρέωση της κάρτας γίνεται σε μια διαφορετική χώρα από την χώρα του πελάτη. Η εταιρεία δεν φέρει ευθύνη για τέτοιου είδους χρεώσεις.
Answer
Η τιμή συμπεριλαμβάνει όλους τους φόρους συναλλαγών (συμπεριλαμβανομένων αλλά χωρίς περιορισμό των εξής: αγορά και χρήση, κατάληψη, φόρο δωματίου και φόρο κατανάλωσης). Η φορολόγηση και η επιβαλλόμενη φορολογική βάση μπορεί να ποικίλει εύρεως ανά τοποθεσία. Το κόστος φόρων της Travelmyth που καταβάλλεται στους προμηθευτές μπορεί να ποικίλει ανάλογα με τους επιβληθέντες φόρους, ανάλογα με τα ποσοτά, την επιβαλλόμενη φορολόγηση κατά τον χρόνο χρήσης του ξενοδοχείου από τον πελάτη και η Travelmyth δεν έχει υποχρέωση αναφοράς σε εσάς ή επιστροφής σχετικώς.

Σε κάποιες χώρες, υπάρχουν τοπικοί φόροι γνωστοί και ως "visitors' tax", "city tax", "tourist tax" (ή παρομοίως) και άλλα τέλη που περιλαμβάνουν αλλά δεν περιορίζονται σε τέλη καταλυμάτων ή τέλη υπηρεσιών, τα οποία δεν περιλαμβάνονται στην τιμή που πληρώνετε σε εμάς και είναι πληρωτέα απευθείας από τον πελάτη στο κατάλυμα.
Answer
Ναι, μπορείτε να επιλέξετε το δωμάτιο που θέλετε, συμπληρώνοντας όλα τα στοιχεία για την κράτηση σας και πατώντας "Πληρωμή" στο παράθυρο πληρωμής της Τράπεζας, θα πρέπει να πατήσετε "Ακύρωση". Μετά θα πρέπει να επικοινωνήσετε το συντομότερο δυνατό με το τηλεφωνικό μας κέντρο, για να γίνει η κράτηση από εμάς, διότι η διαθεσιμότητα μπορεί να αλλάξει ανά πάσα στιγμή. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει το δωμάτιο που έχετε επιλέξει να μην έχει μη ακυρωτική πολιτική. Επίσης σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζική κατάθεση, υπάρχει έξτρα χρέωση 10 ευρώ ανά κράτηση για την διεκπεραίωση από εμάς.
Answer
Ναι, μπορείτε να μας καλέσετε για να κάνετε την κράτηση με έναν εκπρόσωπο μας. Στη συνέχεια θα σας δοθεί από τον εκπρόσωπο μας ένας σύνδεσμος για να πληρώσετε εισάγωντας τα στοιχεία της κάρτας σας, είτε θα εάν επιλέξετε να κάνετε πληρωμή με κατάθεση, οι τραπεζικοί μας λογαριασμοί. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει το δωμάτιο που έχετε επιλέξει να μην έχει μη ακυρωτική πολιτική. Επίσης στην περίπτωση τηλεφωνικής κράτησης, υπάρχει έξτρα χρέωση 10 ευρώ ανά κράτηση για την διεκπεραίωση από εμάς.
Answer
Πραγματοποιώντας την κράτηση σας, λαμβάνετε μια βεβαίωση πληρωμής και μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, λαμβάνετε την τελική επιβεβαίωση, συμπεριλαμβανομένου του voucher για το ξενοδοχείο σας και την απόδειξη είσπραξης από εμάς.
Answer
Οποιαδήποτε στιγμή μετά την τελική επιβεβαίωση από εμάς, μπορείτε να πραγματοποιήσετε είσοδο στον λογαριασμό σας στην Travelmyth και να "κατεβάσετε" την απόδειξη λιανικής, είτε το τιμολόγιο εφόσον το έχετε ζητήσει.

Επιβεβαίωση κράτησης

Answer
Πραγματοποιώντας την κράτηση σας, λαμβάνετε μια βεβαίωση πληρωμής και μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, λαμβάνετε την τελική επιβεβαίωση, συμπεριλαμβανομένου του voucher για το ξενοδοχείο σας και την απόδειξη είσπραξης από εμάς.

Εάν δεν έχετε λάβει την επιβεβαίωση από εμάς, παρακαλούμε να τσεκάρετε την "ανεπιθύμητη αλληλογραφία / spam" και εάν δεν έχετε λάβει κάτι, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Answer
Η βεβαίωση πληρωμής καθώς και το voucher που λαμβάνετε από εμάς, αναγράφουν όλα τα στοιχεία της κράτησης σας.
Answer
Πολλές φορές οι κρατήσεις στα ξενοδοχεία γίνονται μέσω παρόχου, και υπάρχει ένα διάστημα μέχρι να αποσταλλεί η κράτηση σας στο ξενοδοχείο από τον πάροχο. Σε όποια επικοινωνία σας με το ξενοδοχείο, παρακαλούμε να παρέχετε το Reference code που αναγράφεται στο voucher σας.
Answer
Η Travelmyth διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει αποδεικτικό ταυτότητας ή / και αντίγραφο κάρτας από τον εκάστοτε κάτοχο κάρτας, ως μέσο προστασίας για απάτη και μη εξουσιοδοτημένη χρήση της κάρτας του.

Αλλαγή ή ακύρωση κράτησης

Answer
Στο email επιβεβαίωσης που λάβατε από εμάς, υπάρχει ένας σύνδεσμος "Διαχείρηση Κράτησης". Μέσα από αυτόν, μπορείτε να ελέγξετε την κράτηση σας, να "κατεβάσετε" την απόδειξη ή το τιμολόγιο σας, να αλλάξετε και να ακυρώσετε την κράτηση σας.

Προχωρώντας σε επιλογή ακύρωσης, θα εμφανίζεται το ποσό επιστροφής που δικαιούστε και επιβεβαιώνοντας το, θα ακυρώνεται αυτόματα η κράτηση σας και θα λαμβάνετε ένα email με την επιβεβαίωση της ακύρωσης.

Προχωρώντας σε επιλογή αλλαγής, θα λαμβάνουμε το αίτημα για την αλλαγή σας. Στη συνέχεια θα γίνεται έλεγχος του κόστους και της διαθεσιμότητας από εμάς, για τις οποία θα σας ενημερώνουμε σχετικά.
Answer
Η ακυρωτική πολιτική, ποικίλει ανάλογα το δωμάτιο ή το ξενοδοχείο. Η χρέωση ή μη ακυρωτικών, εξαρτάται από την ακυρωτική πολιτική η οποία διέπει το δωμάτιο το οποίο επιλέξατε κατά την κράτηση σας. Στο email επιβεβαίωσης από εμάς, καθώς και στο voucher που λάβατε από εμάς, αναφέρεται ρητά η ακυρωτική πολιτική καθώς και οι προθεσμίες μέσα στην οποίες επιτρέπεται η ακύρωση με τις εκάστοτε χρεώσεις. Εάν προχωρήσετε σε ακύρωση μιας κράτησης και υπάρχουν ακυρωτικά, τότε αυτό το ποσό, θα αφαιρείται από το επιστρεφόμενο ποσό που δικαιούστε.
Answer
Σε περίπτωση ακύρωσης της κράτησης σας, θα λάβετε το email επιβεβαίωσης της ακύρωσης το οποίο αναφέρει επίσης το δικαιούμενο ποσό επιστροφής. Η επιστροφή σας θα επεξεργαστεί από εμάς την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Το χρονικό διάστημα το οποίο χρειάζεται για να λάβετε τα χρήματα στο λογαριασμό σας, εξαρτάται από την τράπεζα σας και κυμαίνεται από 2-7 εργάσιμες. Η επιστροφή χρημάτων γίνεται στην ίδια κάρτα ή στον ίδιο λογαριασμό που χρησιμοποιήσατε για την πληρωμή της κράτησής σας.
Answer
Σε περίπτωση αλλαγής μιας κράτησης (π.χ. αλλαγής ημερομηνίας), υπάρχει ένα κόστος διεκπεραίωσης 10 ευρώ ανά κράτηση. Ανάλογα τις νέες ημερομηνίες, ενδέχεται το κόστος της κράτησης σας να είναι μεγαλύτερο της αρχικής. Εάν επιθυμείτε να προχωρήσετε στην αλλαγή, θα πρέπει επίσης να πληρώσετε αυτήν τη διαφορά.

Εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα και συμφωνείτε με το κόστος, θα σας παρέχεται από τους εκπροσώπους μας ένας σύνδεσμος είτε οι λογαριασμοί τραπέζης μας, για να γίνει η πληρωμή του ως άνω κόστους.

Οι εκπρόσωποι μας θα σας ενημερώσουν για το κόστος που ισχύει την ημέρα της ενημέρωσης αυτής χωρίς να γίνει κάποια αλλαγή από εμάς. Αυτό το κόστος μπορεί να αλλάξει ανάλογα την διαθεσιμότητα ή την επιβεβαίωση της αλλαγής. Η εκάστοτε αλλαγή, γίνει μόνο εφόσον έχει ολοκληρωθεί η πληρωμή του κόστους από εσάς, και στις εργάσιμες ημέρες και ώρες. Οποιαδήποτε διαφορά κόστους / διαθεσιμότητας προκύψει στο χρονικό διάστημα που μεσολαβεί, επιβαρύνει αποκλειστικά και μόνο τον πελάτη.
Answer
Δεν επιτρέπουν όλα τα ξενοδοχεία αλλαγή ονόματος. Παρ' όλα αυτά μπορείτε να προχωρήσετε σε αίτημα αλλαγής και οι εκπρόσωποι μας θα σας ενημερώσουν για τη δυνατότητα ή / και ενδεχόμενο κόστος αφού πρώτα γίνει η επικοινωνία με το εκάστοτε ξενοδοχείο για αλλαγή ονόματος. Σε περίπτωση λανθασμένου ονόματος, το ξενοδοχείο διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί τη διαμονή ή να επιβάλλει πρόσθετες χρεώσεις. Σε περίπτωση αλλαγής ονόματος, εάν δεν υπάρχει χρέωση από το ξενοδοχείο, δεν θα χρεώνεστε και από εμάς.
Answer
Εάν για οποιονδήποτε λόγο δεν μπορείτε είτε δεν επιθυμείτε να υποβάλλετε το αίτημα ακύρωσης / αλλαγής μέσα από τη σελίδα μας, μπορείτε εναλλακτικά να ζητήσετε την ακύρωση μέσω email ή τηλεφωνικά (μιλώντας με κάποιον εκπρόσωπό μας και όχι με μήνυμα στον τηλεφωνητή).

Όλα τα αιτήματα που γίνονται με αυτόν τον τρόπο θα διαχειρίζονται στις εργάσιμες ώρες και μέρες και εάν γίνουν εκτός ωρών λειτουργίας, την επόμενη εργάσιμη. Για αυτά τα αιτήματα, ως ημερομηνία υπολογισμού ακυρωτικών θα λαμβάνεται η ημερομηνία επεξεργασίας του αιτήματος.

Ερωτήσεις σχετικές με τα ξενοδοχεία

Answer
Κατά την άφιξη σας στο ξενοδοχείο, θα πρέπει να έχετε μαζί σας το voucher που σας έχει αποσταλλεί από εμάς καθώς και ένα αποδεικτικό ταυτοποίησης.
Answer
Οποιαδήποτε ειδικά αιτήματα, αποστέλλονται από εμάς στο ξενοδοχείο, παρ' όλα αυτά η παροχή τους εξαρτάται από την διαθεσιμότητα και δεν μπορούν να εγγυώνται από την Travelmyth
Answer
Γενικά, μπορείτε να κάνετε check in σε ένα ξενοδοχείο από τις 14:00 και μπορείτε να κάνετε check out οποιαδήποτε ώρα πριν από την προκαθορισμένη ώρα check out, η οποία είναι στις 12:00 το μεσημέρι.

Εάν επιθυμείτε early check in ή / και late check out, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι αυτό εξαρτάται από την διαθεσιμότητα του δωματίου και συνήθως δεν είναι δωρεάν.

Late check in: Εάν σκοπεύετε να φτάσετε στο ξενοδοχείο μετά τις 18:00, θα πρέπει να ενημερώσετε το ξενοδοχείο το συντομότερο δυνατόν. Εάν δεν ενημερωθεί το ξενοδοχείο αυτό μπορεί να οδηγήσει σε απελεύθερωση του δωματίου και η Travelmyth δεν φέρει ευθύνη.

Early checkout: Εάν επιθυμείτε να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων λόγω early checkout, θα πρέπει να προμηθευτείτε και να μας στείλετε σχετική γραπτή βεβαίωση του ξενοδοχείου. Παρόλα αυτά κάτι τέτοιο δεν εγγυάται την επιστροφή χρημάτων, η οποία θα γίνεται μόνο εφόσον γίνει επιβεβαίωση από εμάς με το ξενοδοχείο, και η Travelmyth λάβει την επιστροφή χρημάτων από το ξενοδοχείο. Στη συνέχεια θα γίνεται η επιστροφή των χρημάτων.
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με την περιήγηση στον ιστότοπο αποδέχεστε τη χρήση τους..