Ξενοδοχείο που έχει λάβει επιπλέον μέτρα υγιεινής και ασφάλειας
Άφιξη
Χρειάζεται οι επισκέπτες να έχουν πιστοποιητικά υγείας (τεστ) πριν από την άφιξη; Όχι
Πραγματοποιείτε ελέγχους θερμοκρασίας κατά την άφιξη των επισκεπτών; Ναι, σε όλους τους επισκέπτες
Το check-in/check-out πραγματοποιείται ανέπαφα; Ναι, με τη χρήση μιας εφαρμογής
Ανοίγουν οι κεντρικές πόρτες εισόδου του ξενοδοχείου αυτόματα; Ναι
Μπορούν οι επισκέπτες να φτάσουν στην πόρτα του δωματίου τους από εξωτερικό χώρο χωρίς να περάσουν από κλειστούς κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου; Όχι
Καθαριότητα
Τα δωμάτια παραμένουν κενά για κάποιο ελάχιστο χρονικό διάστημα μετά το check-out; Ναι, για 12 ώρες.
Υπάρχει επιλογή να μην παρέχονται υπηρεσίες καθαριότητας στο δωμάτιο κατά τη διάρκεια διαμονής των επισκεπτών; Ναι
Αφήνετε τα παράθυρα ανοιχτά για την είσοδο καθαρού αέρα στα δωμάτια μεταξύ αναχωρήσεων και αφίξεων; Ναι
Χρησιμοποιεί το προσωπικό καθαρισμού τον κατάλληλο εξοπλισμό ατομικής προστασίας; Ναι
Απολυμαίνετε τους κοινόχρηστους χώρους; Ναι, πολλές φορές την ημέρα
Απολυμαίνετε τις αποσκευές και τα αντικείμενα των επισκεπτών κατά την άφιξη; Ναι
Απολυμαίνετε τα τρόλεϊ μεταφοράς αποσκευών μετά από κάθε χρήση; Ναι
Απολυμαίνετε τα κλειδιά/κάρτες των επισκεπτών; Ναι
Πραγματοποιείτε ενδελεχή καθαρισμό των δωματίων; Ναι
Είναι όλοι οι υπάλληλοι εκπαιδευμένοι ώστε να ακολουθήσουν ένα πρωτόκολλο καθαρισμού; Ναι
Χρησιμοποιείτε απολυμαντικά που είναι εγκεκριμένα από τις ρυθμιστικές αρχές για να εξουδετερώνουν τον ιό COVID-19; Ναι
Χρησιμοποιείτε ηλεκτροστατικούς ψεκαστήρες με απολυμαντικό ποιότητας νοσοκομείου για να απολυμαίνετε τις επιφάνειες; Ναι
Απολυμαίνετε τις περιοχές συχνής αφής στα δωμάτια, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται οι διακόπτες φωτός και οι λαβές των πορτών; Ναι
Περιορισμοί
Υπάρχει κάποιος περιορισμός στη χρήση των ανελκυστήρων; Ναι, ένας επισκέπτης/οικογένεια ανά διαδρομή
Τα έπιπλα στους κοινόχρηστους χώρους έχουν μετακινηθεί ώστε να επιτρέπουν περισσότερο χώρο για την τήρηση των αποστάσεων; Ναι
Επιτρέπετε την πρόσβαση στα δωμάτια που έχουν ήδη καθαριστεί πριν να γίνει το check-in; Ναι
Το ξενοδοχείο λειτουργεί με περιορισμό στη μέγιστη πληρότητα; Όχι
Το ξενοδοχείο δέχεται μόνο κρατήσεις εσωτερικού; Όχι
Επιτρέπετε σε άτομα που δεν μένουν ή εργάζονται στο ξενοδοχείο να εισέλθουν στις εγκαταστάσεις του; Όχι
Επιτρέπετε σε άτομα που δεν μένουν στο ξενοδοχείο να εισέλθουν στα δωμάτια; Όχι
Έχετε τροποποιήσει τις ώρες check-in / check-out για να επιτρέψετε περισσότερο χρόνο μεταξύ αναχωρήσεων και αφίξεων; Ναι, Νέες ώρες: Check-in: 02:00 - Check-out: 02:00
Εξοπλισμός
Παρέχετε ιατρικά κιτ (μάσκες, γάντια και απολυμαντικά) στο προσωπικό; Ναι
Παρέχετε ιατρικά κιτ (μάσκες, γάντια και απολυμαντικά) στους επισκέπτες; Όχι
Παρέχετε απολυμαντικά μαντηλάκια σε κάθε δωμάτιο; Ναι
Υπάρχουν σταθμοί απολύμανσης χεριών σε πολλαπλά σημεία του ξενοδοχείου; Ναι
Υπάρχει ψεκαστήρας απολύμανσης για παπούτσια έξω από κάθε δωμάτιο; Όχι
Υπάρχει σήμανση στους κοινόχρηστους χώρους για να υπενθυμίζεται στους επισκέπτες να διατηρούν τα πρωτόκολλα κοινωνικής απόστασης; Ναι
Χρησιμοποιείτε σήματα υπόδειξης της απαιτούμενης απόστασης; Ναι
Χρησιμοποιείτε ρομπότ παράδοσης για να μεταφέρετε υλικό στα δωμάτια των επισκεπτών; Όχι
Υπάρχει αυτόνομη μονάδα κλιματισμού/θέρμανσης σε κάθε δωμάτιο (χωρίς σύστημα κεντρικού κλιματισμού/θέρμανσης); Ναι
Εάν υπάρχουν κεντρικά συστήματα κλιματισμού/θέρμανσης/εξαερισμού, εμποδίζεται η ανακυκλοφορία αέρα; Όχι
Έχετε αφαιρέσει τα χαλιά από τα δωμάτια των επισκεπτών; Ναι
Έχουν εγκατασταθεί συσκευές καθαρισμού και απολύμανσης αέρα; Ναι, σε κοινόχρηστους χώρους
Πλένετε τα κλινοσκεπάσματα, τις πετσέτες και τα σεντόνια σύμφωνα με τις επίσημες οδηγίες; Ναι
Τα χρησιμοποιημένα κλινοσκεπάσματα κλείνονται σε σακούλες μέσα στο δωμάτιο για να αποφευχθεί η επαφή με αυτά κατά τη μεταφορά τους στο χώρο πλυντηρίου; Ναι
Υπηρεσία Τροφίμων & Ποτών
Προσφέρετε στους επισκέπτες προσυσκευασμένα γεύματα σε κουτί; Ναι
Προσφέρετε επιλογές μιας μερίδας πρωινού αντί για μπουφέ; Ναι
Προσφέρετε ανέπαφη παράδοση γεύματος στο δωμάτιο; Ναι
Πρωτόκολλα και Πιστοποιήσεις
Ακολουθείτε κάποιο από αυτά τα πρωτόκολλα ή έχετε λάβει κάποια από αυτές τις πιστοποιήσεις;
WHO GUIDELINES
Έχει οριστεί υπεύθυνος επίβλεψης εφαρμογής των μέτρων προστασίας στο ξενοδοχείο/κατάλυμα; Ναι
Ελέγχετε τη θερμοκρασία όλου του προσωπικού που βρίσκεται στο ξενοδοχείο σε προγραμματισμένη βάση; Ναι
Το προσωπικό σας εφαρμόζει τις οδηγίες διατήρησης κοινωνικής απόστασης; Ναι
Υπάρχουν προκαθορισμένες ζώνες απομόνωσης στον χώρο του ξενοδοχείου; Ναι
Έχετε σαφείς οδηγίες για το πώς να χειριστείτε ύποπτα ή επιβεβαιωμένα κρούσματα COVID-19; Ναι
Υπάρχουν υπηρεσίες που είναι προσωρινά μη διαθέσιμες για την προστασία της υγείας (π.χ. υπηρεσία παρκαδόρου, μεταφορά από/προς αεροδρόμιο, σπα, γυμναστήριο, εσωτερική πισίνα, αίθουσες συνεδριάσεων, σημεία καφέ κ.λπ.); yes
Διέκοψε το ξενοδοχείο τη λειτουργία του κατά τη διάρκεια της πανδημίας; Όχι
Τελευταία ενημέρωση απαντήσεων από Grand Tamanna Hotel
Ναι, το Grand Tamanna Hotel διαθέτει πισίνα/πισίνες που ανήκουν σε μία ή περισσότερες από τις ακόλουθες κατηγορίες: Rooftop Πισίνα, Εξωτερική Πισίνα.Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε τις απαντήσεις στο ερωτηματολόγιο της κατηγορίας "Πισίνα".
Όχι, το Grand Tamanna Hotel δεν διαθέτει σπα.
Όχι, το Grand Tamanna Hotel δεν δέχεται σκύλους.
Ναι, υπάρχουν εγκαταστάσεις πάρκινγκ στο Grand Tamanna Hotel.
Όχι, το Grand Tamanna Hotel δεν διαθέτει γυμναστήριο.
Επιλέξτε τις ημερομηνίες του ταξιδιού σας για να δείτε τιμές, τύπους δωματίων και διαθεσιμότητα:
ΆφιξηΑναχώρηση
Παρακαλούμε επιλέξτε τις ημερομηνίες του ταξιδιού σας για να δείτε τις τιμές και τη διαθεσιμότητα
Άφιξη
Αναχώρηση
Είστε ακόμα εδώ;
Έχετε αφήσει τη σελίδα ανοικτή για 30 λεπτά οπότε οι τιμές και η διαθεσιμότητα είναι πιθανό να έχουν αλλάξει. Πατήστε το κουμπί ανανέωσης τιμών για να ενημερωθούν τα αποτελέσματα.