Ξενοδοχείο που δέχεται σκύλους
Ερωτηματολόγιο
Δέχεστε σκύλους σε όλα τα δωμάτια;
Όχι, μόνο σε μερικά δωμάτια: Club Rooms
Υπάρχει επιπλέον χρέωση;
Ναι, € 20 ανά νύχτα
Οι ιδιοκτήτες σκύλων θα πρέπει να σας ενημερώσουν πριν το check-in;
Ναι, Κατά τη διάρκεια της κράτησης
Ποιός είναι ο μέγιστος αριθμός σκύλων που μπορείτε να φιλοξενήσετε σε κάθε δωμάτιο;
Μόνο ένας σκύλος επιτρέπεται
Υπάρχει όριο στο βάρος των σκύλων που δέχεστε;
Ναι, 5 κιλά
Υπάρχουνε χώροι όπου ο σκύλος μπορεί να παίξει χωρίς λουρί;
Όχι
Θα πρέπει ο σκύλος να παραμένει διαρκώς μέσα στο σπιτάκι του όταν βρίσκεται στο δωμάτιο;
Όχι
Θα πρέπει ο σκύλος να παραμένει μέσα σε σπιτάκι/κλουβί μεταφοράς όταν βρίσκεται στους κοινόχρηστους χώρους;
Ναι
Θα πρέπει ο σκύλος να παραμένει δεμένος με το λουρί του όσο βρίσκεται στο δωμάτιο;
Ναι
Θα πρέπει ο σκύλος να παραμένει δεμένος με το λουρί του όσο βρίσκεται στους κοινόχρηστους χώρους;
Ναι
Επιτρέπονται οι σκύλοι πάνω στα έπιπλα;
Όχι
Επιτρέπονται οι σκύλοι πάνω στα κρεβάτια;
Όχι
Ποιές είναι οι βασικές προϋποθέσεις για τη φιλοξενεία ενός σκύλου; Να μην είναι επιθετικός
Να είναι καθαρός
Να μην έχει ψύλλους
Να έχει αποδεικτικά πρόσφατου εμβολιασμού
Οι ιδιοκτήτες πρέπει να φροντίζουν αμέσως τις ακαθαρσίες του σκύλου τους
Οι ιδιοκτήτες είναι υπεύθυνοι για τυχόν ζημιές που θα προκαλέσει ο σκύλος τους
Να μην παραμένει μόνος του ο σκύλος στο δωμάτιο
must remain on arm in public areas
Υπάρχει επιστρέψιμη προκαταβολή για την κάλυψη εξόδων ζημιών;
Όχι
Εκτός από σκύλους, δέχεστε άλλα κατοικίδια;
Όχι
Υπάρχει γραπτή πολιτική κατοικιδίων διαθέσιμη κατόπιν αιτήματος;
Ναι
Επιπρόσθετες πληροφορίες
It is not allowed to have the pet in any hotel public area.
It is not allowed to walk with the pet through gardens and hotel public areas.
Pet must be fully trained and appropriately restrained by guest.
Pet must comply with local legislation requirements.
Pet must be kept on a lead when in the hotel or on hotel property unless in the guest’s room.
Pets must not be left unattended. If guest requires a pet-sitter or pet supplies, they should contact the concierge with advance notice.
Guests are responsible for cleaning up after their pet on hotel premises and in the neighborhood.
Any disturbances such as barking must be controlled to ensure other guests are not disturbed.
Guests must contact our everything is possible service to arrange for a convenient time for servicing their room.
Guests are responsible for all property damages and/or personal injuries resulting from their pet.
Guests agree to indemnify and hold the hotel, its owners and its operator responsible for all liability and damages suffered as a result of their pet.
Pets cannot access hotel restaurants, spa areas or other areas where food and drink are present.
The hotel reserves the right to charge guest's account commensurate to the cost of such damages.