Hilton Hurghada Plaza Hotel
8.3
Πολύ Καλό
Από $110
Από $110
Ξενοδοχείο που έχει λάβει επιπλέον μέτρα υγιεινής και ασφάλειας Ερωτηματολόγιο Άφιξη
Χρειάζεται οι επισκέπτες να έχουν πιστοποιητικά υγείας (τεστ) πριν από την άφιξη;
Ναι
Πραγματοποιείτε ελέγχους θερμοκρασίας κατά την άφιξη των επισκεπτών;
Ναι, σε όλους τους επισκέπτες
Το check-in/check-out πραγματοποιείται ανέπαφα;
Όχι
Ανοίγουν οι κεντρικές πόρτες εισόδου του ξενοδοχείου αυτόματα;
Ναι
Μπορούν οι επισκέπτες να φτάσουν στην πόρτα του δωματίου τους από εξωτερικό χώρο χωρίς να περάσουν από κλειστούς κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου;
Όχι
Καθαριότητα
Τα δωμάτια παραμένουν κενά για κάποιο ελάχιστο χρονικό διάστημα μετά το check-out;
Ναι, για 48 ώρες.
Υπάρχει επιλογή να μην παρέχονται υπηρεσίες καθαριότητας στο δωμάτιο κατά τη διάρκεια διαμονής των επισκεπτών;
Ναι
Αφήνετε τα παράθυρα ανοιχτά για την είσοδο καθαρού αέρα στα δωμάτια μεταξύ αναχωρήσεων και αφίξεων;
Ναι
Χρησιμοποιεί το προσωπικό καθαρισμού τον κατάλληλο εξοπλισμό ατομικής προστασίας;
Ναι
Απολυμαίνετε τους κοινόχρηστους χώρους;
Ναι, πολλές φορές την ημέρα
Απολυμαίνετε τις αποσκευές και τα αντικείμενα των επισκεπτών κατά την άφιξη;
Ναι
Απολυμαίνετε τα τρόλεϊ μεταφοράς αποσκευών μετά από κάθε χρήση;
Ναι
Απολυμαίνετε τα κλειδιά/κάρτες των επισκεπτών;
Ναι
Πραγματοποιείτε ενδελεχή καθαρισμό των δωματίων;
Ναι
Είναι όλοι οι υπάλληλοι εκπαιδευμένοι ώστε να ακολουθήσουν ένα πρωτόκολλο καθαρισμού;
Ναι
Χρησιμοποιείτε απολυμαντικά που είναι εγκεκριμένα από τις ρυθμιστικές αρχές για να εξουδετερώνουν τον ιό COVID-19;
Ναι
Χρησιμοποιείτε ηλεκτροστατικούς ψεκαστήρες με απολυμαντικό ποιότητας νοσοκομείου για να απολυμαίνετε τις επιφάνειες;
Ναι
Απολυμαίνετε τις περιοχές συχνής αφής στα δωμάτια, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται οι διακόπτες φωτός και οι λαβές των πορτών;
Ναι
Περιορισμοί
Υπάρχει κάποιος περιορισμός στη χρήση των ανελκυστήρων;
Ναι, ένας επισκέπτης/οικογένεια ανά διαδρομή
Τα έπιπλα στους κοινόχρηστους χώρους έχουν μετακινηθεί ώστε να επιτρέπουν περισσότερο χώρο για την τήρηση των αποστάσεων;
Ναι
Επιτρέπετε την πρόσβαση στα δωμάτια που έχουν ήδη καθαριστεί πριν να γίνει το check-in;
Όχι
Το ξενοδοχείο λειτουργεί με περιορισμό στη μέγιστη πληρότητα;
Ναι, έως 50% των δωματίων μπορεί να χρησιμοποιηθεί
Το ξενοδοχείο δέχεται μόνο κρατήσεις εσωτερικού;
Όχι
Επιτρέπετε σε άτομα που δεν μένουν ή εργάζονται στο ξενοδοχείο να εισέλθουν στις εγκαταστάσεις του;
Ναι
Επιτρέπετε σε άτομα που δεν μένουν στο ξενοδοχείο να εισέλθουν στα δωμάτια;
Όχι
Έχετε τροποποιήσει τις ώρες check-in / check-out για να επιτρέψετε περισσότερο χρόνο μεταξύ αναχωρήσεων και αφίξεων;
Όχι
Εξοπλισμός
Παρέχετε ιατρικά κιτ (μάσκες, γάντια και απολυμαντικά) στο προσωπικό;
Ναι
Παρέχετε ιατρικά κιτ (μάσκες, γάντια και απολυμαντικά) στους επισκέπτες;
Ναι
Παρέχετε απολυμαντικά μαντηλάκια σε κάθε δωμάτιο;
Ναι
Υπάρχουν σταθμοί απολύμανσης χεριών σε πολλαπλά σημεία του ξενοδοχείου;
Ναι
Υπάρχει ψεκαστήρας απολύμανσης για παπούτσια έξω από κάθε δωμάτιο;
Όχι
Υπάρχει σήμανση στους κοινόχρηστους χώρους για να υπενθυμίζεται στους επισκέπτες να διατηρούν τα πρωτόκολλα κοινωνικής απόστασης;
Ναι
Χρησιμοποιείτε σήματα υπόδειξης της απαιτούμενης απόστασης;
Ναι
Χρησιμοποιείτε ρομπότ παράδοσης για να μεταφέρετε υλικό στα δωμάτια των επισκεπτών;
Όχι
Υπάρχει αυτόνομη μονάδα κλιματισμού/θέρμανσης σε κάθε δωμάτιο (χωρίς σύστημα κεντρικού κλιματισμού/θέρμανσης);
Ναι
Εάν υπάρχουν κεντρικά συστήματα κλιματισμού/θέρμανσης/εξαερισμού, εμποδίζεται η ανακυκλοφορία αέρα;
Ναι
Έχετε αφαιρέσει τα χαλιά από τα δωμάτια των επισκεπτών;
Ναι
Έχετε απομακρύνει τα περιττά αντικείμενα από τα δωμάτια των επισκεπτών, όπως διακοσμητικά μαξιλάρια, διακοσμητικά καλύμματα κρεβατιού, χάρτινα σημειωματάρια και στυλό;
Ναι
Έχουν εγκατασταθεί συσκευές καθαρισμού και απολύμανσης αέρα;
Ναι, σε κοινόχρηστους χώρους
Πλένετε τα κλινοσκεπάσματα, τις πετσέτες και τα σεντόνια σύμφωνα με τις επίσημες οδηγίες;
Ναι
Τα χρησιμοποιημένα κλινοσκεπάσματα κλείνονται σε σακούλες μέσα στο δωμάτιο για να αποφευχθεί η επαφή με αυτά κατά τη μεταφορά τους στο χώρο πλυντηρίου;
Ναι
Υπηρεσία Τροφίμων & Ποτών
Προσφέρετε στους επισκέπτες προσυσκευασμένα γεύματα σε κουτί;
Ναι
Προσφέρετε επιλογές μιας μερίδας πρωινού αντί για μπουφέ;
Ναι
Προσφέρετε ανέπαφη παράδοση γεύματος στο δωμάτιο;
Ναι
Πρωτόκολλα και Πιστοποιήσεις
Ακολουθείτε κάποιο από αυτά τα πρωτόκολλα ή έχετε λάβει κάποια από αυτές τις πιστοποιήσεις;
Hilton CleanStay
Έχει οριστεί υπεύθυνος επίβλεψης εφαρμογής των μέτρων προστασίας στο ξενοδοχείο/κατάλυμα;
Ναι
Ελέγχετε τη θερμοκρασία όλου του προσωπικού που βρίσκεται στο ξενοδοχείο σε προγραμματισμένη βάση;
Ναι
Το προσωπικό σας εφαρμόζει τις οδηγίες διατήρησης κοινωνικής απόστασης;
Ναι
Υπάρχουν προκαθορισμένες ζώνες απομόνωσης στον χώρο του ξενοδοχείου;
Ναι
Έχετε σαφείς οδηγίες για το πώς να χειριστείτε ύποπτα ή επιβεβαιωμένα κρούσματα COVID-19;
Ναι
Υπάρχει διαθέσιμος γιατρός είτε επί τόπου είτε μετά από αίτημα για επίσκεψη;
Ναι
Διέκοψε το ξενοδοχείο τη λειτουργία του κατά τη διάρκεια της πανδημίας;
Ναι
Ημερομηνία επαναλειτουργίας: 05/21/2020
Δείτε περισσότερα
 
Movenpick Resort & Spa El Gouna
8.1
Πολύ Καλό
Από $121
Από $121
Ξενοδοχείο που έχει λάβει επιπλέον μέτρα υγιεινής και ασφάλειας Ερωτηματολόγιο Άφιξη
Χρειάζεται οι επισκέπτες να έχουν πιστοποιητικά υγείας (τεστ) πριν από την άφιξη;
Όχι
Πραγματοποιείτε ελέγχους θερμοκρασίας κατά την άφιξη των επισκεπτών;
Ναι, σε όλους τους επισκέπτες
Το check-in/check-out πραγματοποιείται ανέπαφα;
Ναι, έχουμε τοποθετήσει προστατευτικό πλεξιγκλάς στη ρεσεψιόν
Ανοίγουν οι κεντρικές πόρτες εισόδου του ξενοδοχείου αυτόματα;
Ναι
Μπορούν οι επισκέπτες να φτάσουν στην πόρτα του δωματίου τους από εξωτερικό χώρο χωρίς να περάσουν από κλειστούς κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου;
Όχι
Καθαριότητα
Τα δωμάτια παραμένουν κενά για κάποιο ελάχιστο χρονικό διάστημα μετά το check-out;
Όχι, για 48 ώρες.
Υπάρχει επιλογή να μην παρέχονται υπηρεσίες καθαριότητας στο δωμάτιο κατά τη διάρκεια διαμονής των επισκεπτών;
Ναι
Αφήνετε τα παράθυρα ανοιχτά για την είσοδο καθαρού αέρα στα δωμάτια μεταξύ αναχωρήσεων και αφίξεων;
Ναι
Χρησιμοποιεί το προσωπικό καθαρισμού τον κατάλληλο εξοπλισμό ατομικής προστασίας;
Ναι
Απολυμαίνετε τους κοινόχρηστους χώρους;
Ναι, πολλές φορές την ημέρα
Απολυμαίνετε τις αποσκευές και τα αντικείμενα των επισκεπτών κατά την άφιξη;
Ναι
Απολυμαίνετε τα τρόλεϊ μεταφοράς αποσκευών μετά από κάθε χρήση;
Ναι
Απολυμαίνετε τα κλειδιά/κάρτες των επισκεπτών;
Ναι
Πραγματοποιείτε ενδελεχή καθαρισμό των δωματίων;
Ναι
Είναι όλοι οι υπάλληλοι εκπαιδευμένοι ώστε να ακολουθήσουν ένα πρωτόκολλο καθαρισμού;
Ναι
Χρησιμοποιείτε απολυμαντικά που είναι εγκεκριμένα από τις ρυθμιστικές αρχές για να εξουδετερώνουν τον ιό COVID-19;
Ναι
Χρησιμοποιείτε ηλεκτροστατικούς ψεκαστήρες με απολυμαντικό ποιότητας νοσοκομείου για να απολυμαίνετε τις επιφάνειες;
Όχι
Απολυμαίνετε τις περιοχές συχνής αφής στα δωμάτια, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται οι διακόπτες φωτός και οι λαβές των πορτών;
Ναι
Περιορισμοί
Υπάρχει κάποιος περιορισμός στη χρήση των ανελκυστήρων;
Ναι, άλλο όριο
2
Τα έπιπλα στους κοινόχρηστους χώρους έχουν μετακινηθεί ώστε να επιτρέπουν περισσότερο χώρο για την τήρηση των αποστάσεων;
Ναι
Επιτρέπετε την πρόσβαση στα δωμάτια που έχουν ήδη καθαριστεί πριν να γίνει το check-in;
Όχι
Το ξενοδοχείο λειτουργεί με περιορισμό στη μέγιστη πληρότητα;
Ναι, έως 50% των δωματίων μπορεί να χρησιμοποιηθεί
Το ξενοδοχείο δέχεται μόνο κρατήσεις εσωτερικού;
Ναι
Επιτρέπετε σε άτομα που δεν μένουν ή εργάζονται στο ξενοδοχείο να εισέλθουν στις εγκαταστάσεις του;
Όχι
Επιτρέπετε σε άτομα που δεν μένουν στο ξενοδοχείο να εισέλθουν στα δωμάτια;
Όχι
Έχετε τροποποιήσει τις ώρες check-in / check-out για να επιτρέψετε περισσότερο χρόνο μεταξύ αναχωρήσεων και αφίξεων;
Όχι
Εξοπλισμός
Παρέχετε ιατρικά κιτ (μάσκες, γάντια και απολυμαντικά) στο προσωπικό;
Ναι
Παρέχετε ιατρικά κιτ (μάσκες, γάντια και απολυμαντικά) στους επισκέπτες;
Ναι
Παρέχετε απολυμαντικά μαντηλάκια σε κάθε δωμάτιο;
Ναι
Υπάρχουν σταθμοί απολύμανσης χεριών σε πολλαπλά σημεία του ξενοδοχείου;
Ναι
Υπάρχει ψεκαστήρας απολύμανσης για παπούτσια έξω από κάθε δωμάτιο;
Ναι
Υπάρχει σήμανση στους κοινόχρηστους χώρους για να υπενθυμίζεται στους επισκέπτες να διατηρούν τα πρωτόκολλα κοινωνικής απόστασης;
Ναι
Χρησιμοποιείτε σήματα υπόδειξης της απαιτούμενης απόστασης;
Ναι
Χρησιμοποιείτε ρομπότ παράδοσης για να μεταφέρετε υλικό στα δωμάτια των επισκεπτών;
Όχι
Υπάρχει αυτόνομη μονάδα κλιματισμού/θέρμανσης σε κάθε δωμάτιο (χωρίς σύστημα κεντρικού κλιματισμού/θέρμανσης);
Ναι
Εάν υπάρχουν κεντρικά συστήματα κλιματισμού/θέρμανσης/εξαερισμού, εμποδίζεται η ανακυκλοφορία αέρα;
Ναι
Έχετε αφαιρέσει τα χαλιά από τα δωμάτια των επισκεπτών;
Ναι
Έχετε απομακρύνει τα περιττά αντικείμενα από τα δωμάτια των επισκεπτών, όπως διακοσμητικά μαξιλάρια, διακοσμητικά καλύμματα κρεβατιού, χάρτινα σημειωματάρια και στυλό;
Ναι
Έχουν εγκατασταθεί συσκευές καθαρισμού και απολύμανσης αέρα;
Ναι, σε κοινόχρηστους χώρους
Πλένετε τα κλινοσκεπάσματα, τις πετσέτες και τα σεντόνια σύμφωνα με τις επίσημες οδηγίες;
Ναι
Τα χρησιμοποιημένα κλινοσκεπάσματα κλείνονται σε σακούλες μέσα στο δωμάτιο για να αποφευχθεί η επαφή με αυτά κατά τη μεταφορά τους στο χώρο πλυντηρίου;
Ναι
Υπηρεσία Τροφίμων & Ποτών
Προσφέρετε στους επισκέπτες προσυσκευασμένα γεύματα σε κουτί;
Όχι
Προσφέρετε επιλογές μιας μερίδας πρωινού αντί για μπουφέ;
Ναι
Προσφέρετε ανέπαφη παράδοση γεύματος στο δωμάτιο;
Ναι
Πρωτόκολλα και Πιστοποιήσεις
Ακολουθείτε κάποιο από αυτά τα πρωτόκολλα ή έχετε λάβει κάποια από αυτές τις πιστοποιήσεις;
Accor's ALLSAFE plan
TUV Nord, EHA (Egypt)
Έχει οριστεί υπεύθυνος επίβλεψης εφαρμογής των μέτρων προστασίας στο ξενοδοχείο/κατάλυμα;
Ναι
Ελέγχετε τη θερμοκρασία όλου του προσωπικού που βρίσκεται στο ξενοδοχείο σε προγραμματισμένη βάση;
Ναι
Το προσωπικό σας εφαρμόζει τις οδηγίες διατήρησης κοινωνικής απόστασης;
Ναι
Υπάρχουν προκαθορισμένες ζώνες απομόνωσης στον χώρο του ξενοδοχείου;
Ναι
Έχετε σαφείς οδηγίες για το πώς να χειριστείτε ύποπτα ή επιβεβαιωμένα κρούσματα COVID-19;
Ναι
Υπάρχει διαθέσιμος γιατρός είτε επί τόπου είτε μετά από αίτημα για επίσκεψη;
Ναι
Υπάρχουν υπηρεσίες που είναι προσωρινά μη διαθέσιμες για την προστασία της υγείας (π.χ. υπηρεσία παρκαδόρου, μεταφορά από/προς αεροδρόμιο, σπα, γυμναστήριο, εσωτερική πισίνα, αίθουσες συνεδριάσεων, σημεία καφέ κ.λπ.);
Spa, Kids Club, Animation, Evening entertainment, Oriental Cafe/Shisha
Διέκοψε το ξενοδοχείο τη λειτουργία του κατά τη διάρκεια της πανδημίας;
Ναι
Ημερομηνία επαναλειτουργίας: 07/01/2020
Δείτε περισσότερα
 
Novotel Marsa Alam Beach Resort
8.1
Πολύ Καλό
Από $77
Από $77
Ξενοδοχείο που έχει λάβει επιπλέον μέτρα υγιεινής και ασφάλειας Ερωτηματολόγιο Άφιξη
Χρειάζεται οι επισκέπτες να έχουν πιστοποιητικά υγείας (τεστ) πριν από την άφιξη;
Ναι
Πραγματοποιείτε ελέγχους θερμοκρασίας κατά την άφιξη των επισκεπτών;
Ναι, σε όλους τους επισκέπτες
Το check-in/check-out πραγματοποιείται ανέπαφα;
Ναι, έχουμε τοποθετήσει προστατευτικό πλεξιγκλάς στη ρεσεψιόν
Ανοίγουν οι κεντρικές πόρτες εισόδου του ξενοδοχείου αυτόματα;
Ναι
Μπορούν οι επισκέπτες να φτάσουν στην πόρτα του δωματίου τους από εξωτερικό χώρο χωρίς να περάσουν από κλειστούς κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου;
Όχι
Καθαριότητα
Τα δωμάτια παραμένουν κενά για κάποιο ελάχιστο χρονικό διάστημα μετά το check-out;
Ναι, για 48 ώρες.
Υπάρχει επιλογή να μην παρέχονται υπηρεσίες καθαριότητας στο δωμάτιο κατά τη διάρκεια διαμονής των επισκεπτών;
Ναι
Αφήνετε τα παράθυρα ανοιχτά για την είσοδο καθαρού αέρα στα δωμάτια μεταξύ αναχωρήσεων και αφίξεων;
Ναι
Χρησιμοποιεί το προσωπικό καθαρισμού τον κατάλληλο εξοπλισμό ατομικής προστασίας;
Ναι
Απολυμαίνετε τους κοινόχρηστους χώρους;
Ναι, πολλές φορές την ημέρα
Απολυμαίνετε τις αποσκευές και τα αντικείμενα των επισκεπτών κατά την άφιξη;
Ναι
Απολυμαίνετε τα τρόλεϊ μεταφοράς αποσκευών μετά από κάθε χρήση;
Ναι
Απολυμαίνετε τα κλειδιά/κάρτες των επισκεπτών;
Ναι
Πραγματοποιείτε ενδελεχή καθαρισμό των δωματίων;
Ναι
Είναι όλοι οι υπάλληλοι εκπαιδευμένοι ώστε να ακολουθήσουν ένα πρωτόκολλο καθαρισμού;
Ναι
Χρησιμοποιείτε απολυμαντικά που είναι εγκεκριμένα από τις ρυθμιστικές αρχές για να εξουδετερώνουν τον ιό COVID-19;
Ναι
Χρησιμοποιείτε ηλεκτροστατικούς ψεκαστήρες με απολυμαντικό ποιότητας νοσοκομείου για να απολυμαίνετε τις επιφάνειες;
Ναι
Απολυμαίνετε τις περιοχές συχνής αφής στα δωμάτια, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται οι διακόπτες φωτός και οι λαβές των πορτών;
Ναι
Περιορισμοί
Υπάρχει κάποιος περιορισμός στη χρήση των ανελκυστήρων;
Ναι, άλλο όριο
only two guests
Τα έπιπλα στους κοινόχρηστους χώρους έχουν μετακινηθεί ώστε να επιτρέπουν περισσότερο χώρο για την τήρηση των αποστάσεων;
Ναι
Επιτρέπετε την πρόσβαση στα δωμάτια που έχουν ήδη καθαριστεί πριν να γίνει το check-in;
Ναι
Το ξενοδοχείο λειτουργεί με περιορισμό στη μέγιστη πληρότητα;
Ναι, έως 50% των δωματίων μπορεί να χρησιμοποιηθεί
Το ξενοδοχείο δέχεται μόνο κρατήσεις εσωτερικού;
Όχι
Επιτρέπετε σε άτομα που δεν μένουν ή εργάζονται στο ξενοδοχείο να εισέλθουν στις εγκαταστάσεις του;
Όχι
Επιτρέπετε σε άτομα που δεν μένουν στο ξενοδοχείο να εισέλθουν στα δωμάτια;
Όχι
Έχετε τροποποιήσει τις ώρες check-in / check-out για να επιτρέψετε περισσότερο χρόνο μεταξύ αναχωρήσεων και αφίξεων;
Ναι, Νέες ώρες: Check-in: 10:00 - Check-out: 13:30
Εξοπλισμός
Παρέχετε ιατρικά κιτ (μάσκες, γάντια και απολυμαντικά) στο προσωπικό;
Ναι
Παρέχετε ιατρικά κιτ (μάσκες, γάντια και απολυμαντικά) στους επισκέπτες;
Ναι
Παρέχετε απολυμαντικά μαντηλάκια σε κάθε δωμάτιο;
Ναι
Υπάρχουν σταθμοί απολύμανσης χεριών σε πολλαπλά σημεία του ξενοδοχείου;
Ναι
Υπάρχει ψεκαστήρας απολύμανσης για παπούτσια έξω από κάθε δωμάτιο;
Όχι
Υπάρχει σήμανση στους κοινόχρηστους χώρους για να υπενθυμίζεται στους επισκέπτες να διατηρούν τα πρωτόκολλα κοινωνικής απόστασης;
Ναι
Χρησιμοποιείτε σήματα υπόδειξης της απαιτούμενης απόστασης;
Ναι
Χρησιμοποιείτε ρομπότ παράδοσης για να μεταφέρετε υλικό στα δωμάτια των επισκεπτών;
Όχι
Υπάρχει αυτόνομη μονάδα κλιματισμού/θέρμανσης σε κάθε δωμάτιο (χωρίς σύστημα κεντρικού κλιματισμού/θέρμανσης);
Ναι
Έχετε αφαιρέσει τα χαλιά από τα δωμάτια των επισκεπτών;
Ναι
Έχετε απομακρύνει τα περιττά αντικείμενα από τα δωμάτια των επισκεπτών, όπως διακοσμητικά μαξιλάρια, διακοσμητικά καλύμματα κρεβατιού, χάρτινα σημειωματάρια και στυλό;
Ναι
Πλένετε τα κλινοσκεπάσματα, τις πετσέτες και τα σεντόνια σύμφωνα με τις επίσημες οδηγίες;
Ναι
Τα χρησιμοποιημένα κλινοσκεπάσματα κλείνονται σε σακούλες μέσα στο δωμάτιο για να αποφευχθεί η επαφή με αυτά κατά τη μεταφορά τους στο χώρο πλυντηρίου;
Ναι
Υπηρεσία Τροφίμων & Ποτών
Προσφέρετε στους επισκέπτες προσυσκευασμένα γεύματα σε κουτί;
Όχι
Προσφέρετε επιλογές μιας μερίδας πρωινού αντί για μπουφέ;
Ναι
Προσφέρετε ανέπαφη παράδοση γεύματος στο δωμάτιο;
Ναι
Πρωτόκολλα και Πιστοποιήσεις
Ακολουθείτε κάποιο από αυτά τα πρωτόκολλα ή έχετε λάβει κάποια από αυτές τις πιστοποιήσεις;
Accor's ALLSAFE plan
Έχει οριστεί υπεύθυνος επίβλεψης εφαρμογής των μέτρων προστασίας στο ξενοδοχείο/κατάλυμα;
Ναι
Ελέγχετε τη θερμοκρασία όλου του προσωπικού που βρίσκεται στο ξενοδοχείο σε προγραμματισμένη βάση;
Ναι
Το προσωπικό σας εφαρμόζει τις οδηγίες διατήρησης κοινωνικής απόστασης;
Ναι
Υπάρχουν προκαθορισμένες ζώνες απομόνωσης στον χώρο του ξενοδοχείου;
Ναι
Έχετε σαφείς οδηγίες για το πώς να χειριστείτε ύποπτα ή επιβεβαιωμένα κρούσματα COVID-19;
Ναι
Υπάρχει διαθέσιμος γιατρός είτε επί τόπου είτε μετά από αίτημα για επίσκεψη;
Ναι
Υπάρχουν υπηρεσίες που είναι προσωρινά μη διαθέσιμες για την προστασία της υγείας (π.χ. υπηρεσία παρκαδόρου, μεταφορά από/προς αεροδρόμιο, σπα, γυμναστήριο, εσωτερική πισίνα, αίθουσες συνεδριάσεων, σημεία καφέ κ.λπ.);
airport transfer, spa, gym, indoor pool, conference rooms, kids club
Διέκοψε το ξενοδοχείο τη λειτουργία του κατά τη διάρκεια της πανδημίας;
Ναι
Ημερομηνία επαναλειτουργίας: July, 11 2020
Δείτε περισσότερα
 
Roots Red Sea
Από $120
Από $120
Ξενοδοχείο που έχει λάβει επιπλέον μέτρα υγιεινής και ασφάλειας Ερωτηματολόγιο Άφιξη
Χρειάζεται οι επισκέπτες να έχουν πιστοποιητικά υγείας (τεστ) πριν από την άφιξη;
Όχι
Πραγματοποιείτε ελέγχους θερμοκρασίας κατά την άφιξη των επισκεπτών;
Ναι, σε όλους τους επισκέπτες
Το check-in/check-out πραγματοποιείται ανέπαφα;
Ναι, με τη χρήση μιας εφαρμογής
Ανοίγουν οι κεντρικές πόρτες εισόδου του ξενοδοχείου αυτόματα;
Όχι
Μπορούν οι επισκέπτες να φτάσουν στην πόρτα του δωματίου τους από εξωτερικό χώρο χωρίς να περάσουν από κλειστούς κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου;
Ναι, σε όλα τα δωμάτια
Καθαριότητα
Τα δωμάτια παραμένουν κενά για κάποιο ελάχιστο χρονικό διάστημα μετά το check-out;
Ναι, για 6 ώρες.
Υπάρχει επιλογή να μην παρέχονται υπηρεσίες καθαριότητας στο δωμάτιο κατά τη διάρκεια διαμονής των επισκεπτών;
Ναι
Αφήνετε τα παράθυρα ανοιχτά για την είσοδο καθαρού αέρα στα δωμάτια μεταξύ αναχωρήσεων και αφίξεων;
Ναι
Χρησιμοποιεί το προσωπικό καθαρισμού τον κατάλληλο εξοπλισμό ατομικής προστασίας;
Ναι
Απολυμαίνετε τους κοινόχρηστους χώρους;
Ναι, πολλές φορές την ημέρα
Απολυμαίνετε τις αποσκευές και τα αντικείμενα των επισκεπτών κατά την άφιξη;
Ναι
Απολυμαίνετε τα κλειδιά/κάρτες των επισκεπτών;
Ναι
Πραγματοποιείτε ενδελεχή καθαρισμό των δωματίων;
Ναι
Είναι όλοι οι υπάλληλοι εκπαιδευμένοι ώστε να ακολουθήσουν ένα πρωτόκολλο καθαρισμού;
Ναι
Χρησιμοποιείτε απολυμαντικά που είναι εγκεκριμένα από τις ρυθμιστικές αρχές για να εξουδετερώνουν τον ιό COVID-19;
Ναι
Χρησιμοποιείτε ηλεκτροστατικούς ψεκαστήρες με απολυμαντικό ποιότητας νοσοκομείου για να απολυμαίνετε τις επιφάνειες;
Ναι
Απολυμαίνετε τις περιοχές συχνής αφής στα δωμάτια, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται οι διακόπτες φωτός και οι λαβές των πορτών;
Ναι
Περιορισμοί
Υπάρχει κάποιος περιορισμός στη χρήση των ανελκυστήρων;
Δεν υπάρχουν ανελκυστήρες
Τα έπιπλα στους κοινόχρηστους χώρους έχουν μετακινηθεί ώστε να επιτρέπουν περισσότερο χώρο για την τήρηση των αποστάσεων;
Ναι
Επιτρέπετε την πρόσβαση στα δωμάτια που έχουν ήδη καθαριστεί πριν να γίνει το check-in;
Όχι
Το ξενοδοχείο λειτουργεί με περιορισμό στη μέγιστη πληρότητα;
Ναι, έως 50% των δωματίων μπορεί να χρησιμοποιηθεί
Το ξενοδοχείο δέχεται μόνο κρατήσεις εσωτερικού;
Όχι
Επιτρέπετε σε άτομα που δεν μένουν ή εργάζονται στο ξενοδοχείο να εισέλθουν στις εγκαταστάσεις του;
Όχι
Επιτρέπετε σε άτομα που δεν μένουν στο ξενοδοχείο να εισέλθουν στα δωμάτια;
Όχι
Έχετε τροποποιήσει τις ώρες check-in / check-out για να επιτρέψετε περισσότερο χρόνο μεταξύ αναχωρήσεων και αφίξεων;
Ναι, Νέες ώρες: Check-in: 16:00 - Check-out: 10:00
Εξοπλισμός
Παρέχετε ιατρικά κιτ (μάσκες, γάντια και απολυμαντικά) στο προσωπικό;
Ναι
Παρέχετε ιατρικά κιτ (μάσκες, γάντια και απολυμαντικά) στους επισκέπτες;
Όχι
Παρέχετε απολυμαντικά μαντηλάκια σε κάθε δωμάτιο;
Ναι
Υπάρχουν σταθμοί απολύμανσης χεριών σε πολλαπλά σημεία του ξενοδοχείου;
Ναι
Υπάρχει ψεκαστήρας απολύμανσης για παπούτσια έξω από κάθε δωμάτιο;
Όχι
Υπάρχει σήμανση στους κοινόχρηστους χώρους για να υπενθυμίζεται στους επισκέπτες να διατηρούν τα πρωτόκολλα κοινωνικής απόστασης;
Ναι
Χρησιμοποιείτε ρομπότ παράδοσης για να μεταφέρετε υλικό στα δωμάτια των επισκεπτών;
Όχι
Υπάρχει αυτόνομη μονάδα κλιματισμού/θέρμανσης σε κάθε δωμάτιο (χωρίς σύστημα κεντρικού κλιματισμού/θέρμανσης);
Ναι
Έχετε αφαιρέσει τα χαλιά από τα δωμάτια των επισκεπτών;
Ναι
Έχετε απομακρύνει τα περιττά αντικείμενα από τα δωμάτια των επισκεπτών, όπως διακοσμητικά μαξιλάρια, διακοσμητικά καλύμματα κρεβατιού, χάρτινα σημειωματάρια και στυλό;
Ναι
Έχουν εγκατασταθεί συσκευές καθαρισμού και απολύμανσης αέρα;
Ναι, σε κοινόχρηστους χώρους
Πλένετε τα κλινοσκεπάσματα, τις πετσέτες και τα σεντόνια σύμφωνα με τις επίσημες οδηγίες;
Ναι
Τα χρησιμοποιημένα κλινοσκεπάσματα κλείνονται σε σακούλες μέσα στο δωμάτιο για να αποφευχθεί η επαφή με αυτά κατά τη μεταφορά τους στο χώρο πλυντηρίου;
Ναι
Υπηρεσία Τροφίμων & Ποτών
Προσφέρετε στους επισκέπτες προσυσκευασμένα γεύματα σε κουτί;
Όχι
Προσφέρετε επιλογές μιας μερίδας πρωινού αντί για μπουφέ;
Ναι
Πρωτόκολλα και Πιστοποιήσεις
Ακολουθείτε κάποιο από αυτά τα πρωτόκολλα ή έχετε λάβει κάποια από αυτές τις πιστοποιήσεις;
Egypt Hotel Association
Έχει οριστεί υπεύθυνος επίβλεψης εφαρμογής των μέτρων προστασίας στο ξενοδοχείο/κατάλυμα;
Ναι
Ελέγχετε τη θερμοκρασία όλου του προσωπικού που βρίσκεται στο ξενοδοχείο σε προγραμματισμένη βάση;
Ναι
Το προσωπικό σας εφαρμόζει τις οδηγίες διατήρησης κοινωνικής απόστασης;
Ναι
Υπάρχουν προκαθορισμένες ζώνες απομόνωσης στον χώρο του ξενοδοχείου;
Ναι
Έχετε σαφείς οδηγίες για το πώς να χειριστείτε ύποπτα ή επιβεβαιωμένα κρούσματα COVID-19;
Ναι
Υπάρχει διαθέσιμος γιατρός είτε επί τόπου είτε μετά από αίτημα για επίσκεψη;
Ναι
Διέκοψε το ξενοδοχείο τη λειτουργία του κατά τη διάρκεια της πανδημίας;
Ναι
Ημερομηνία επαναλειτουργίας: September, 01 2020
Δείτε περισσότερα
 
Kempinski Hotel Soma Bay
9.1
Εξαιρετικό
Από $155
Από $155
Ξενοδοχείο που έχει λάβει επιπλέον μέτρα υγιεινής και ασφάλειας Ερωτηματολόγιο Άφιξη
Χρειάζεται οι επισκέπτες να έχουν πιστοποιητικά υγείας (τεστ) πριν από την άφιξη;
Ναι
Each guest require to perform Covid-19 PCR test 72 hours prior to arrival or can be performed at the airport upon arrival
Πραγματοποιείτε ελέγχους θερμοκρασίας κατά την άφιξη των επισκεπτών;
Ναι, σε όλους τους επισκέπτες
Body Temperature is checked each time the guest entering the hotel
Το check-in/check-out πραγματοποιείται ανέπαφα;
Ναι, έχουμε τοποθετήσει προστατευτικό πλεξιγκλάς στη ρεσεψιόν
Ανοίγουν οι κεντρικές πόρτες εισόδου του ξενοδοχείου αυτόματα;
Ναι
Μπορούν οι επισκέπτες να φτάσουν στην πόρτα του δωματίου τους από εξωτερικό χώρο χωρίς να περάσουν από κλειστούς κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου;
Όχι
Καθαριότητα
Τα δωμάτια παραμένουν κενά για κάποιο ελάχιστο χρονικό διάστημα μετά το check-out;
Ναι, για 12 ώρες.
Υπάρχει επιλογή να μην παρέχονται υπηρεσίες καθαριότητας στο δωμάτιο κατά τη διάρκεια διαμονής των επισκεπτών;
Ναι
Αφήνετε τα παράθυρα ανοιχτά για την είσοδο καθαρού αέρα στα δωμάτια μεταξύ αναχωρήσεων και αφίξεων;
Ναι
Χρησιμοποιεί το προσωπικό καθαρισμού τον κατάλληλο εξοπλισμό ατομικής προστασίας;
Ναι
Απολυμαίνετε τους κοινόχρηστους χώρους;
Ναι, πολλές φορές την ημέρα
Απολυμαίνετε τις αποσκευές και τα αντικείμενα των επισκεπτών κατά την άφιξη;
Ναι
Απολυμαίνετε τα τρόλεϊ μεταφοράς αποσκευών μετά από κάθε χρήση;
Ναι
Απολυμαίνετε τα κλειδιά/κάρτες των επισκεπτών;
Ναι
Πραγματοποιείτε ενδελεχή καθαρισμό των δωματίων;
Ναι
Είναι όλοι οι υπάλληλοι εκπαιδευμένοι ώστε να ακολουθήσουν ένα πρωτόκολλο καθαρισμού;
Ναι
Χρησιμοποιείτε απολυμαντικά που είναι εγκεκριμένα από τις ρυθμιστικές αρχές για να εξουδετερώνουν τον ιό COVID-19;
Ναι
Χρησιμοποιείτε ηλεκτροστατικούς ψεκαστήρες με απολυμαντικό ποιότητας νοσοκομείου για να απολυμαίνετε τις επιφάνειες;
Ναι
Απολυμαίνετε τις περιοχές συχνής αφής στα δωμάτια, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται οι διακόπτες φωτός και οι λαβές των πορτών;
Ναι
Περιορισμοί
Υπάρχει κάποιος περιορισμός στη χρήση των ανελκυστήρων;
Ναι, άλλο όριο
2 guests/family per car
Τα έπιπλα στους κοινόχρηστους χώρους έχουν μετακινηθεί ώστε να επιτρέπουν περισσότερο χώρο για την τήρηση των αποστάσεων;
Ναι
Επιτρέπετε την πρόσβαση στα δωμάτια που έχουν ήδη καθαριστεί πριν να γίνει το check-in;
Όχι
Το ξενοδοχείο λειτουργεί με περιορισμό στη μέγιστη πληρότητα;
Ναι, έως 50% των δωματίων μπορεί να χρησιμοποιηθεί
Το ξενοδοχείο δέχεται μόνο κρατήσεις εσωτερικού;
Όχι
Επιτρέπετε σε άτομα που δεν μένουν ή εργάζονται στο ξενοδοχείο να εισέλθουν στις εγκαταστάσεις του;
Ναι
Επιτρέπετε σε άτομα που δεν μένουν στο ξενοδοχείο να εισέλθουν στα δωμάτια;
Όχι
Εξοπλισμός
Παρέχετε ιατρικά κιτ (μάσκες, γάντια και απολυμαντικά) στο προσωπικό;
Ναι
Παρέχετε ιατρικά κιτ (μάσκες, γάντια και απολυμαντικά) στους επισκέπτες;
Ναι
Παρέχετε απολυμαντικά μαντηλάκια σε κάθε δωμάτιο;
Ναι
Υπάρχουν σταθμοί απολύμανσης χεριών σε πολλαπλά σημεία του ξενοδοχείου;
Ναι
Υπάρχει ψεκαστήρας απολύμανσης για παπούτσια έξω από κάθε δωμάτιο;
Όχι
Υπάρχει σήμανση στους κοινόχρηστους χώρους για να υπενθυμίζεται στους επισκέπτες να διατηρούν τα πρωτόκολλα κοινωνικής απόστασης;
Ναι
Χρησιμοποιείτε σήματα υπόδειξης της απαιτούμενης απόστασης;
Ναι
Υπάρχει αυτόνομη μονάδα κλιματισμού/θέρμανσης σε κάθε δωμάτιο (χωρίς σύστημα κεντρικού κλιματισμού/θέρμανσης);
Όχι
Εάν υπάρχουν κεντρικά συστήματα κλιματισμού/θέρμανσης/εξαερισμού, εμποδίζεται η ανακυκλοφορία αέρα;
Ναι
Έχετε αφαιρέσει τα χαλιά από τα δωμάτια των επισκεπτών;
Ναι
Έχετε απομακρύνει τα περιττά αντικείμενα από τα δωμάτια των επισκεπτών, όπως διακοσμητικά μαξιλάρια, διακοσμητικά καλύμματα κρεβατιού, χάρτινα σημειωματάρια και στυλό;
Ναι
Έχουν εγκατασταθεί συσκευές καθαρισμού και απολύμανσης αέρα;
Όχι
Πλένετε τα κλινοσκεπάσματα, τις πετσέτες και τα σεντόνια σύμφωνα με τις επίσημες οδηγίες;
Ναι
Τα χρησιμοποιημένα κλινοσκεπάσματα κλείνονται σε σακούλες μέσα στο δωμάτιο για να αποφευχθεί η επαφή με αυτά κατά τη μεταφορά τους στο χώρο πλυντηρίου;
Ναι
Υπηρεσία Τροφίμων & Ποτών
Προσφέρετε επιλογές μιας μερίδας πρωινού αντί για μπουφέ;
Ναι
Προσφέρετε ανέπαφη παράδοση γεύματος στο δωμάτιο;
Ναι
Πρωτόκολλα και Πιστοποιήσεις
Ακολουθείτε κάποιο από αυτά τα πρωτόκολλα ή έχετε λάβει κάποια από αυτές τις πιστοποιήσεις;
Egyptian Hotels Association (EHA) certificate
HACCP
Kempinski White Glove Service
POSI-Check certificate
Έχει οριστεί υπεύθυνος επίβλεψης εφαρμογής των μέτρων προστασίας στο ξενοδοχείο/κατάλυμα;
Ναι
Ελέγχετε τη θερμοκρασία όλου του προσωπικού που βρίσκεται στο ξενοδοχείο σε προγραμματισμένη βάση;
Ναι
Το προσωπικό σας εφαρμόζει τις οδηγίες διατήρησης κοινωνικής απόστασης;
Ναι
Υπάρχουν προκαθορισμένες ζώνες απομόνωσης στον χώρο του ξενοδοχείου;
Ναι
Έχετε σαφείς οδηγίες για το πώς να χειριστείτε ύποπτα ή επιβεβαιωμένα κρούσματα COVID-19;
Ναι
Πληροφορίες: 1-Guest informed and being escorted by well prepared staff member to the dedicated isolation room. 2- Isolation room is well prepared by enough amenities, water bottles and towels for 7 days. 3- Food and drinks are served for free to a table well placed in front of the room and presented in a professional way. 4- Ministry of the health is informed to follow up the case with the hotel and provide the necessary medications for free. 5- PCR test is repeated after 7 days for 30$ USD. after guest leave the room is closed for 72 hours while well ventilated then totally disinfected by a approved disinfectant against COVID-19 and all linen and towels are washed by high temperature while the employees who are doing the task are well protected by the necessary PPEs under the supervision of professional hygiene manager.
Υπάρχει διαθέσιμος γιατρός είτε επί τόπου είτε μετά από αίτημα για επίσκεψη;
Ναι
Υπάρχουν υπηρεσίες που είναι προσωρινά μη διαθέσιμες για την προστασία της υγείας (π.χ. υπηρεσία παρκαδόρου, μεταφορά από/προς αεροδρόμιο, σπα, γυμναστήριο, εσωτερική πισίνα, αίθουσες συνεδριάσεων, σημεία καφέ κ.λπ.);
Due to governmental instructions.
1-Steam rooms are closed at the hotel health club.
2- Shisha is not allowed.
3- Buffets are "Served Buffets" Where only employees are the only allowed to serve the food to the guests.
Διέκοψε το ξενοδοχείο τη λειτουργία του κατά τη διάρκεια της πανδημίας;
Ναι
Ημερομηνία επαναλειτουργίας: July, 23 2020
Επιπρόσθετες πληροφορίες:
-There is enough space for all guests inside and outside as the hotel is only allowed to occupy 50% of the rooms. That is why it is (unfortunately) relatively quiet.
-The weather: You can spend the whole day outside in the fresh air and get vitamin D. The spacing
between the sun umbrellas at the beach is 6m and distance can be maintained at all times, even throughout the entire complex/pool areas and during meals in the restaurant.
-Towels on the beach are handed out individually wrapped, sunbeds are disinfected before the next
guest.
-All employees wear masks, also outdoors, and gloves are worn where necessary (F and B, service).
-All employees are well-trained and know what is important: personal hygiene, mask, safe distance; if necessary gloves.
-Hand sanitisers are available in many places.
-Body temperature is measured at the hotel entrance and when entering the restaurant.
-Plexiglas panels were installed at various stations: Reception and Guest Relations desk, in the restaurant area in front of food items.
-Signposts have been implemented in the lobby and restaurant to avoid possible encounters.
-The buffet items are currently being served by a chef at each station to the guests.
-Guests are requested to wear masks in the lobby or closed indoor areas, especially where an increased number of guests occurs.
-No mask obligation for guests on the beach or in other outdoor areas.
-All staff members are quarantined or in self-isolation before returning on duty from a vacation, or a PCR test is conducted.
-The vaccination campaign has also started in Soma Bay, the first staff members have been vaccinated.
-Cleanliness is still our top priority and we do our best to keep everything as safe as possible.
-Official PCR tests can be done conveniently at the hotel before returning home.
Δείτε περισσότερα
 
Pickalbatros White Beach Resort - Hurghada
8.9
Εξαιρετικό
Από $177
Από $177
Ξενοδοχείο που έχει λάβει επιπλέον μέτρα υγιεινής και ασφάλειας Ερωτηματολόγιο Άφιξη
Χρειάζεται οι επισκέπτες να έχουν πιστοποιητικά υγείας (τεστ) πριν από την άφιξη;
Ναι
Πραγματοποιείτε ελέγχους θερμοκρασίας κατά την άφιξη των επισκεπτών;
Ναι, σε όλους τους επισκέπτες
Το check-in/check-out πραγματοποιείται ανέπαφα;
Ναι, έχουμε τοποθετήσει προστατευτικό πλεξιγκλάς στη ρεσεψιόν
Ανοίγουν οι κεντρικές πόρτες εισόδου του ξενοδοχείου αυτόματα;
Ναι
Μπορούν οι επισκέπτες να φτάσουν στην πόρτα του δωματίου τους από εξωτερικό χώρο χωρίς να περάσουν από κλειστούς κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου;
Όχι
Καθαριότητα
Τα δωμάτια παραμένουν κενά για κάποιο ελάχιστο χρονικό διάστημα μετά το check-out;
Ναι, για 48 ώρες.
Υπάρχει επιλογή να μην παρέχονται υπηρεσίες καθαριότητας στο δωμάτιο κατά τη διάρκεια διαμονής των επισκεπτών;
Ναι
Αφήνετε τα παράθυρα ανοιχτά για την είσοδο καθαρού αέρα στα δωμάτια μεταξύ αναχωρήσεων και αφίξεων;
Ναι
Χρησιμοποιεί το προσωπικό καθαρισμού τον κατάλληλο εξοπλισμό ατομικής προστασίας;
Ναι
Απολυμαίνετε τους κοινόχρηστους χώρους;
Ναι, πολλές φορές την ημέρα
Απολυμαίνετε τις αποσκευές και τα αντικείμενα των επισκεπτών κατά την άφιξη;
Ναι
Απολυμαίνετε τα τρόλεϊ μεταφοράς αποσκευών μετά από κάθε χρήση;
Ναι
Απολυμαίνετε τα κλειδιά/κάρτες των επισκεπτών;
Ναι
Πραγματοποιείτε ενδελεχή καθαρισμό των δωματίων;
Ναι
Είναι όλοι οι υπάλληλοι εκπαιδευμένοι ώστε να ακολουθήσουν ένα πρωτόκολλο καθαρισμού;
Ναι
Χρησιμοποιείτε απολυμαντικά που είναι εγκεκριμένα από τις ρυθμιστικές αρχές για να εξουδετερώνουν τον ιό COVID-19;
Ναι
Χρησιμοποιείτε ηλεκτροστατικούς ψεκαστήρες με απολυμαντικό ποιότητας νοσοκομείου για να απολυμαίνετε τις επιφάνειες;
Ναι
Απολυμαίνετε τις περιοχές συχνής αφής στα δωμάτια, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται οι διακόπτες φωτός και οι λαβές των πορτών;
Ναι
Περιορισμοί
Υπάρχει κάποιος περιορισμός στη χρήση των ανελκυστήρων;
Ναι, άλλο όριο
50%
Τα έπιπλα στους κοινόχρηστους χώρους έχουν μετακινηθεί ώστε να επιτρέπουν περισσότερο χώρο για την τήρηση των αποστάσεων;
Ναι
Επιτρέπετε την πρόσβαση στα δωμάτια που έχουν ήδη καθαριστεί πριν να γίνει το check-in;
Ναι
Το ξενοδοχείο λειτουργεί με περιορισμό στη μέγιστη πληρότητα;
Ναι, έως 50% των δωματίων μπορεί να χρησιμοποιηθεί
Το ξενοδοχείο δέχεται μόνο κρατήσεις εσωτερικού;
Όχι
Επιτρέπετε σε άτομα που δεν μένουν ή εργάζονται στο ξενοδοχείο να εισέλθουν στις εγκαταστάσεις του;
Όχι
Επιτρέπετε σε άτομα που δεν μένουν στο ξενοδοχείο να εισέλθουν στα δωμάτια;
Όχι
Έχετε τροποποιήσει τις ώρες check-in / check-out για να επιτρέψετε περισσότερο χρόνο μεταξύ αναχωρήσεων και αφίξεων;
Όχι
Εξοπλισμός
Παρέχετε ιατρικά κιτ (μάσκες, γάντια και απολυμαντικά) στο προσωπικό;
Ναι
Παρέχετε ιατρικά κιτ (μάσκες, γάντια και απολυμαντικά) στους επισκέπτες;
Ναι
Παρέχετε απολυμαντικά μαντηλάκια σε κάθε δωμάτιο;
Όχι
Υπάρχουν σταθμοί απολύμανσης χεριών σε πολλαπλά σημεία του ξενοδοχείου;
Ναι
Υπάρχει ψεκαστήρας απολύμανσης για παπούτσια έξω από κάθε δωμάτιο;
Όχι
Υπάρχει σήμανση στους κοινόχρηστους χώρους για να υπενθυμίζεται στους επισκέπτες να διατηρούν τα πρωτόκολλα κοινωνικής απόστασης;
Ναι
Χρησιμοποιείτε σήματα υπόδειξης της απαιτούμενης απόστασης;
Ναι
Χρησιμοποιείτε ρομπότ παράδοσης για να μεταφέρετε υλικό στα δωμάτια των επισκεπτών;
Όχι
Υπάρχει αυτόνομη μονάδα κλιματισμού/θέρμανσης σε κάθε δωμάτιο (χωρίς σύστημα κεντρικού κλιματισμού/θέρμανσης);
Όχι
Εάν υπάρχουν κεντρικά συστήματα κλιματισμού/θέρμανσης/εξαερισμού, εμποδίζεται η ανακυκλοφορία αέρα;
Ναι
Έχετε αφαιρέσει τα χαλιά από τα δωμάτια των επισκεπτών;
Ναι
Έχετε απομακρύνει τα περιττά αντικείμενα από τα δωμάτια των επισκεπτών, όπως διακοσμητικά μαξιλάρια, διακοσμητικά καλύμματα κρεβατιού, χάρτινα σημειωματάρια και στυλό;
Ναι
Έχουν εγκατασταθεί συσκευές καθαρισμού και απολύμανσης αέρα;
Ναι, σε κοινόχρηστους χώρους και δωμάτια
Πλένετε τα κλινοσκεπάσματα, τις πετσέτες και τα σεντόνια σύμφωνα με τις επίσημες οδηγίες;
Ναι
Τα χρησιμοποιημένα κλινοσκεπάσματα κλείνονται σε σακούλες μέσα στο δωμάτιο για να αποφευχθεί η επαφή με αυτά κατά τη μεταφορά τους στο χώρο πλυντηρίου;
Ναι
Υπηρεσία Τροφίμων & Ποτών
Προσφέρετε στους επισκέπτες προσυσκευασμένα γεύματα σε κουτί;
Όχι
Προσφέρετε επιλογές μιας μερίδας πρωινού αντί για μπουφέ;
Ναι
Προσφέρετε ανέπαφη παράδοση γεύματος στο δωμάτιο;
Όχι
Πρωτόκολλα και Πιστοποιήσεις
Ακολουθείτε κάποιο από αυτά τα πρωτόκολλα ή έχετε λάβει κάποια από αυτές τις πιστοποιήσεις;
Egyption hotel association certificate
Έχει οριστεί υπεύθυνος επίβλεψης εφαρμογής των μέτρων προστασίας στο ξενοδοχείο/κατάλυμα;
Ναι
Ελέγχετε τη θερμοκρασία όλου του προσωπικού που βρίσκεται στο ξενοδοχείο σε προγραμματισμένη βάση;
Ναι
Το προσωπικό σας εφαρμόζει τις οδηγίες διατήρησης κοινωνικής απόστασης;
Ναι
Υπάρχουν προκαθορισμένες ζώνες απομόνωσης στον χώρο του ξενοδοχείου;
Όχι
Έχετε σαφείς οδηγίες για το πώς να χειριστείτε ύποπτα ή επιβεβαιωμένα κρούσματα COVID-19;
Ναι
Υπάρχει διαθέσιμος γιατρός είτε επί τόπου είτε μετά από αίτημα για επίσκεψη;
Ναι
Υπάρχουν υπηρεσίες που είναι προσωρινά μη διαθέσιμες για την προστασία της υγείας (π.χ. υπηρεσία παρκαδόρου, μεταφορά από/προς αεροδρόμιο, σπα, γυμναστήριο, εσωτερική πισίνα, αίθουσες συνεδριάσεων, σημεία καφέ κ.λπ.);
yes

spa and gym unavailable
Διέκοψε το ξενοδοχείο τη λειτουργία του κατά τη διάρκεια της πανδημίας;
Ναι
Ημερομηνία επαναλειτουργίας: 05/22/2020
Δείτε περισσότερα
 
Steigenberger Aldau Beach Hotel
8.9
Εξαιρετικό
Από $178
Από $178
Ξενοδοχείο που έχει λάβει επιπλέον μέτρα υγιεινής και ασφάλειας Ερωτηματολόγιο Άφιξη
Χρειάζεται οι επισκέπτες να έχουν πιστοποιητικά υγείας (τεστ) πριν από την άφιξη;
Όχι
Πραγματοποιείτε ελέγχους θερμοκρασίας κατά την άφιξη των επισκεπτών;
Ναι, σε όλους τους επισκέπτες
Το check-in/check-out πραγματοποιείται ανέπαφα;
Ναι, έχουμε τοποθετήσει προστατευτικό πλεξιγκλάς στη ρεσεψιόν
Ανοίγουν οι κεντρικές πόρτες εισόδου του ξενοδοχείου αυτόματα;
Όχι
Μπορούν οι επισκέπτες να φτάσουν στην πόρτα του δωματίου τους από εξωτερικό χώρο χωρίς να περάσουν από κλειστούς κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου;
Όχι
Καθαριότητα
Υπάρχει επιλογή να μην παρέχονται υπηρεσίες καθαριότητας στο δωμάτιο κατά τη διάρκεια διαμονής των επισκεπτών;
Ναι
Αφήνετε τα παράθυρα ανοιχτά για την είσοδο καθαρού αέρα στα δωμάτια μεταξύ αναχωρήσεων και αφίξεων;
Όχι
Απολυμαίνετε τους κοινόχρηστους χώρους;
Ναι, καθημερινά
Απολυμαίνετε τα κλειδιά/κάρτες των επισκεπτών;
Ναι
Είναι όλοι οι υπάλληλοι εκπαιδευμένοι ώστε να ακολουθήσουν ένα πρωτόκολλο καθαρισμού;
Ναι
Χρησιμοποιείτε απολυμαντικά που είναι εγκεκριμένα από τις ρυθμιστικές αρχές για να εξουδετερώνουν τον ιό COVID-19;
Ναι
Χρησιμοποιείτε ηλεκτροστατικούς ψεκαστήρες με απολυμαντικό ποιότητας νοσοκομείου για να απολυμαίνετε τις επιφάνειες;
Ναι
Απολυμαίνετε τις περιοχές συχνής αφής στα δωμάτια, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται οι διακόπτες φωτός και οι λαβές των πορτών;
Ναι
Περιορισμοί
Υπάρχει κάποιος περιορισμός στη χρήση των ανελκυστήρων;
Ναι, ένας επισκέπτης/οικογένεια ανά διαδρομή
Τα έπιπλα στους κοινόχρηστους χώρους έχουν μετακινηθεί ώστε να επιτρέπουν περισσότερο χώρο για την τήρηση των αποστάσεων;
Ναι
Επιτρέπετε την πρόσβαση στα δωμάτια που έχουν ήδη καθαριστεί πριν να γίνει το check-in;
Όχι
Το ξενοδοχείο λειτουργεί με περιορισμό στη μέγιστη πληρότητα;
Ναι, έως 50% των δωματίων μπορεί να χρησιμοποιηθεί
Το ξενοδοχείο δέχεται μόνο κρατήσεις εσωτερικού;
Όχι
Επιτρέπετε σε άτομα που δεν μένουν ή εργάζονται στο ξενοδοχείο να εισέλθουν στις εγκαταστάσεις του;
Όχι
Επιτρέπετε σε άτομα που δεν μένουν στο ξενοδοχείο να εισέλθουν στα δωμάτια;
Όχι
Έχετε τροποποιήσει τις ώρες check-in / check-out για να επιτρέψετε περισσότερο χρόνο μεταξύ αναχωρήσεων και αφίξεων;
Όχι
Εξοπλισμός
Παρέχετε ιατρικά κιτ (μάσκες, γάντια και απολυμαντικά) στο προσωπικό;
Ναι
Παρέχετε ιατρικά κιτ (μάσκες, γάντια και απολυμαντικά) στους επισκέπτες;
Ναι
Παρέχετε απολυμαντικά μαντηλάκια σε κάθε δωμάτιο;
Όχι
Υπάρχουν σταθμοί απολύμανσης χεριών σε πολλαπλά σημεία του ξενοδοχείου;
Ναι
Υπάρχει ψεκαστήρας απολύμανσης για παπούτσια έξω από κάθε δωμάτιο;
Όχι
Υπάρχει σήμανση στους κοινόχρηστους χώρους για να υπενθυμίζεται στους επισκέπτες να διατηρούν τα πρωτόκολλα κοινωνικής απόστασης;
Ναι
Χρησιμοποιείτε σήματα υπόδειξης της απαιτούμενης απόστασης;
Ναι
Χρησιμοποιείτε ρομπότ παράδοσης για να μεταφέρετε υλικό στα δωμάτια των επισκεπτών;
Όχι
Υπάρχει αυτόνομη μονάδα κλιματισμού/θέρμανσης σε κάθε δωμάτιο (χωρίς σύστημα κεντρικού κλιματισμού/θέρμανσης);
Ναι
Έχουν εγκατασταθεί συσκευές καθαρισμού και απολύμανσης αέρα;
Ναι, σε κοινόχρηστους χώρους
Πλένετε τα κλινοσκεπάσματα, τις πετσέτες και τα σεντόνια σύμφωνα με τις επίσημες οδηγίες;
Ναι
Υπηρεσία Τροφίμων & Ποτών
Προσφέρετε στους επισκέπτες προσυσκευασμένα γεύματα σε κουτί;
Όχι
Προσφέρετε επιλογές μιας μερίδας πρωινού αντί για μπουφέ;
Όχι
Προσφέρετε ανέπαφη παράδοση γεύματος στο δωμάτιο;
Ναι
Πρωτόκολλα και Πιστοποιήσεις
Ακολουθείτε κάποιο από αυτά τα πρωτόκολλα ή έχετε λάβει κάποια από αυτές τις πιστοποιήσεις;
Egyptian Hotels Association (EHA) certificate
Ελέγχετε τη θερμοκρασία όλου του προσωπικού που βρίσκεται στο ξενοδοχείο σε προγραμματισμένη βάση;
Ναι
Το προσωπικό σας εφαρμόζει τις οδηγίες διατήρησης κοινωνικής απόστασης;
Ναι
Υπάρχουν προκαθορισμένες ζώνες απομόνωσης στον χώρο του ξενοδοχείου;
Ναι
Έχετε σαφείς οδηγίες για το πώς να χειριστείτε ύποπτα ή επιβεβαιωμένα κρούσματα COVID-19;
Ναι
Υπάρχει διαθέσιμος γιατρός είτε επί τόπου είτε μετά από αίτημα για επίσκεψη;
Ναι
Υπάρχουν υπηρεσίες που είναι προσωρινά μη διαθέσιμες για την προστασία της υγείας (π.χ. υπηρεσία παρκαδόρου, μεταφορά από/προς αεροδρόμιο, σπα, γυμναστήριο, εσωτερική πισίνα, αίθουσες συνεδριάσεων, σημεία καφέ κ.λπ.);
shisha
turkish hamam
steam bath
Διέκοψε το ξενοδοχείο τη λειτουργία του κατά τη διάρκεια της πανδημίας;
Ναι
Ημερομηνία επαναλειτουργίας: June, 01 2020
Δείτε περισσότερα
 
Sindbad Club
8.7
Πολύ Καλό
Από $95
Από $95
Ξενοδοχείο που έχει λάβει επιπλέον μέτρα υγιεινής και ασφάλειας Ερωτηματολόγιο Άφιξη
Χρειάζεται οι επισκέπτες να έχουν πιστοποιητικά υγείας (τεστ) πριν από την άφιξη;
Ναι
Πραγματοποιείτε ελέγχους θερμοκρασίας κατά την άφιξη των επισκεπτών;
Ναι, σε όλους τους επισκέπτες
Το check-in/check-out πραγματοποιείται ανέπαφα;
Ναι, έχουμε τοποθετήσει προστατευτικό πλεξιγκλάς στη ρεσεψιόν
Ανοίγουν οι κεντρικές πόρτες εισόδου του ξενοδοχείου αυτόματα;
Όχι
Μπορούν οι επισκέπτες να φτάσουν στην πόρτα του δωματίου τους από εξωτερικό χώρο χωρίς να περάσουν από κλειστούς κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου;
Ναι, σε συγκεκριμένους τύπους δωματίων Superior
Καθαριότητα
Τα δωμάτια παραμένουν κενά για κάποιο ελάχιστο χρονικό διάστημα μετά το check-out;
Ναι, για 48 ώρες.
Υπάρχει επιλογή να μην παρέχονται υπηρεσίες καθαριότητας στο δωμάτιο κατά τη διάρκεια διαμονής των επισκεπτών;
Ναι
Αφήνετε τα παράθυρα ανοιχτά για την είσοδο καθαρού αέρα στα δωμάτια μεταξύ αναχωρήσεων και αφίξεων;
Ναι
Χρησιμοποιεί το προσωπικό καθαρισμού τον κατάλληλο εξοπλισμό ατομικής προστασίας;
Ναι
Απολυμαίνετε τους κοινόχρηστους χώρους;
Ναι, πολλές φορές την ημέρα
Απολυμαίνετε τις αποσκευές και τα αντικείμενα των επισκεπτών κατά την άφιξη;
Ναι
Απολυμαίνετε τα τρόλεϊ μεταφοράς αποσκευών μετά από κάθε χρήση;
Ναι
Απολυμαίνετε τα κλειδιά/κάρτες των επισκεπτών;
Ναι
Πραγματοποιείτε ενδελεχή καθαρισμό των δωματίων;
Ναι
Είναι όλοι οι υπάλληλοι εκπαιδευμένοι ώστε να ακολουθήσουν ένα πρωτόκολλο καθαρισμού;
Ναι
Χρησιμοποιείτε ηλεκτροστατικούς ψεκαστήρες με απολυμαντικό ποιότητας νοσοκομείου για να απολυμαίνετε τις επιφάνειες;
Ναι
Απολυμαίνετε τις περιοχές συχνής αφής στα δωμάτια, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται οι διακόπτες φωτός και οι λαβές των πορτών;
Ναι
Περιορισμοί
Υπάρχει κάποιος περιορισμός στη χρήση των ανελκυστήρων;
Ναι, ένας επισκέπτης/οικογένεια ανά διαδρομή
Τα έπιπλα στους κοινόχρηστους χώρους έχουν μετακινηθεί ώστε να επιτρέπουν περισσότερο χώρο για την τήρηση των αποστάσεων;
Ναι
Επιτρέπετε την πρόσβαση στα δωμάτια που έχουν ήδη καθαριστεί πριν να γίνει το check-in;
Όχι
Το ξενοδοχείο λειτουργεί με περιορισμό στη μέγιστη πληρότητα;
Ναι, έως as per government restriction% των δωματίων μπορεί να χρησιμοποιηθεί
Το ξενοδοχείο δέχεται μόνο κρατήσεις εσωτερικού;
Όχι
Επιτρέπετε σε άτομα που δεν μένουν ή εργάζονται στο ξενοδοχείο να εισέλθουν στις εγκαταστάσεις του;
Όχι
Επιτρέπετε σε άτομα που δεν μένουν στο ξενοδοχείο να εισέλθουν στα δωμάτια;
Όχι
Έχετε τροποποιήσει τις ώρες check-in / check-out για να επιτρέψετε περισσότερο χρόνο μεταξύ αναχωρήσεων και αφίξεων;
Όχι
Εξοπλισμός
Παρέχετε ιατρικά κιτ (μάσκες, γάντια και απολυμαντικά) στο προσωπικό;
Ναι
Παρέχετε ιατρικά κιτ (μάσκες, γάντια και απολυμαντικά) στους επισκέπτες;
Ναι
Παρέχετε απολυμαντικά μαντηλάκια σε κάθε δωμάτιο;
Όχι
Υπάρχουν σταθμοί απολύμανσης χεριών σε πολλαπλά σημεία του ξενοδοχείου;
Ναι
Υπάρχει ψεκαστήρας απολύμανσης για παπούτσια έξω από κάθε δωμάτιο;
Όχι
Υπάρχει σήμανση στους κοινόχρηστους χώρους για να υπενθυμίζεται στους επισκέπτες να διατηρούν τα πρωτόκολλα κοινωνικής απόστασης;
Ναι
Χρησιμοποιείτε σήματα υπόδειξης της απαιτούμενης απόστασης;
Ναι
Χρησιμοποιείτε ρομπότ παράδοσης για να μεταφέρετε υλικό στα δωμάτια των επισκεπτών;
Όχι
Υπάρχει αυτόνομη μονάδα κλιματισμού/θέρμανσης σε κάθε δωμάτιο (χωρίς σύστημα κεντρικού κλιματισμού/θέρμανσης);
Όχι
Εάν υπάρχουν κεντρικά συστήματα κλιματισμού/θέρμανσης/εξαερισμού, εμποδίζεται η ανακυκλοφορία αέρα;
Ναι
Έχετε αφαιρέσει τα χαλιά από τα δωμάτια των επισκεπτών;
Όχι
Έχετε απομακρύνει τα περιττά αντικείμενα από τα δωμάτια των επισκεπτών, όπως διακοσμητικά μαξιλάρια, διακοσμητικά καλύμματα κρεβατιού, χάρτινα σημειωματάρια και στυλό;
Ναι
Έχουν εγκατασταθεί συσκευές καθαρισμού και απολύμανσης αέρα;
Ναι, σε κοινόχρηστους χώρους
Πλένετε τα κλινοσκεπάσματα, τις πετσέτες και τα σεντόνια σύμφωνα με τις επίσημες οδηγίες;
Ναι
Τα χρησιμοποιημένα κλινοσκεπάσματα κλείνονται σε σακούλες μέσα στο δωμάτιο για να αποφευχθεί η επαφή με αυτά κατά τη μεταφορά τους στο χώρο πλυντηρίου;
Ναι
Υπηρεσία Τροφίμων & Ποτών
Προσφέρετε στους επισκέπτες προσυσκευασμένα γεύματα σε κουτί;
Όχι
Προσφέρετε επιλογές μιας μερίδας πρωινού αντί για μπουφέ;
Ναι
Δείτε περισσότερα
 
Desert Rose Resort
9.0
Εξαιρετικό
Από $104
Από $104
Ξενοδοχείο που έχει λάβει επιπλέον μέτρα υγιεινής και ασφάλειας Ερωτηματολόγιο Άφιξη
Χρειάζεται οι επισκέπτες να έχουν πιστοποιητικά υγείας (τεστ) πριν από την άφιξη;
Όχι
At the time, authorities have not required a health certificate. But that might be possible.
Πραγματοποιείτε ελέγχους θερμοκρασίας κατά την άφιξη των επισκεπτών;
Ναι, σε όλους τους επισκέπτες
Το check-in/check-out πραγματοποιείται ανέπαφα;
Ναι, έχουμε τοποθετήσει προστατευτικό πλεξιγκλάς στη ρεσεψιόν
Ανοίγουν οι κεντρικές πόρτες εισόδου του ξενοδοχείου αυτόματα;
Όχι
Μπορούν οι επισκέπτες να φτάσουν στην πόρτα του δωματίου τους από εξωτερικό χώρο χωρίς να περάσουν από κλειστούς κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου;
Όχι
Καθαριότητα
Τα δωμάτια παραμένουν κενά για κάποιο ελάχιστο χρονικό διάστημα μετά το check-out;
Ναι, για 12 ώρες.
Χρησιμοποιεί το προσωπικό καθαρισμού τον κατάλληλο εξοπλισμό ατομικής προστασίας;
Ναι
Απολυμαίνετε τους κοινόχρηστους χώρους;
Ναι, πολλές φορές την ημέρα
Απολυμαίνετε τις αποσκευές και τα αντικείμενα των επισκεπτών κατά την άφιξη;
Ναι
Απολυμαίνετε τα τρόλεϊ μεταφοράς αποσκευών μετά από κάθε χρήση;
Ναι
Απολυμαίνετε τα κλειδιά/κάρτες των επισκεπτών;
Ναι
Είναι όλοι οι υπάλληλοι εκπαιδευμένοι ώστε να ακολουθήσουν ένα πρωτόκολλο καθαρισμού;
Ναι
Χρησιμοποιείτε απολυμαντικά που είναι εγκεκριμένα από τις ρυθμιστικές αρχές για να εξουδετερώνουν τον ιό COVID-19;
Ναι
Απολυμαίνετε τις περιοχές συχνής αφής στα δωμάτια, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται οι διακόπτες φωτός και οι λαβές των πορτών;
Ναι
Περιορισμοί
Υπάρχει κάποιος περιορισμός στη χρήση των ανελκυστήρων;
Δεν υπάρχουν ανελκυστήρες
Τα έπιπλα στους κοινόχρηστους χώρους έχουν μετακινηθεί ώστε να επιτρέπουν περισσότερο χώρο για την τήρηση των αποστάσεων;
Ναι
Το ξενοδοχείο λειτουργεί με περιορισμό στη μέγιστη πληρότητα;
Ναι, έως 50% των δωματίων μπορεί να χρησιμοποιηθεί
Το ξενοδοχείο δέχεται μόνο κρατήσεις εσωτερικού;
Όχι
Επιτρέπετε σε άτομα που δεν μένουν ή εργάζονται στο ξενοδοχείο να εισέλθουν στις εγκαταστάσεις του;
Ναι
Επιτρέπετε σε άτομα που δεν μένουν στο ξενοδοχείο να εισέλθουν στα δωμάτια;
Όχι
Εξοπλισμός
Παρέχετε ιατρικά κιτ (μάσκες, γάντια και απολυμαντικά) στο προσωπικό;
Ναι
Παρέχετε ιατρικά κιτ (μάσκες, γάντια και απολυμαντικά) στους επισκέπτες;
Ναι
Υπάρχουν σταθμοί απολύμανσης χεριών σε πολλαπλά σημεία του ξενοδοχείου;
Ναι
Υπάρχει ψεκαστήρας απολύμανσης για παπούτσια έξω από κάθε δωμάτιο;
Όχι
Υπάρχει σήμανση στους κοινόχρηστους χώρους για να υπενθυμίζεται στους επισκέπτες να διατηρούν τα πρωτόκολλα κοινωνικής απόστασης;
Ναι
Χρησιμοποιείτε σήματα υπόδειξης της απαιτούμενης απόστασης;
Ναι
Χρησιμοποιείτε ρομπότ παράδοσης για να μεταφέρετε υλικό στα δωμάτια των επισκεπτών;
Όχι
Υπάρχει αυτόνομη μονάδα κλιματισμού/θέρμανσης σε κάθε δωμάτιο (χωρίς σύστημα κεντρικού κλιματισμού/θέρμανσης);
Ναι
Έχουν εγκατασταθεί συσκευές καθαρισμού και απολύμανσης αέρα;
Όχι
Πλένετε τα κλινοσκεπάσματα, τις πετσέτες και τα σεντόνια σύμφωνα με τις επίσημες οδηγίες;
Ναι
Τα χρησιμοποιημένα κλινοσκεπάσματα κλείνονται σε σακούλες μέσα στο δωμάτιο για να αποφευχθεί η επαφή με αυτά κατά τη μεταφορά τους στο χώρο πλυντηρίου;
Ναι
Υπηρεσία Τροφίμων & Ποτών
Προσφέρετε επιλογές μιας μερίδας πρωινού αντί για μπουφέ;
Ναι
Έχει οριστεί υπεύθυνος επίβλεψης εφαρμογής των μέτρων προστασίας στο ξενοδοχείο/κατάλυμα;
Ναι
Ελέγχετε τη θερμοκρασία όλου του προσωπικού που βρίσκεται στο ξενοδοχείο σε προγραμματισμένη βάση;
Ναι
Το προσωπικό σας εφαρμόζει τις οδηγίες διατήρησης κοινωνικής απόστασης;
Ναι
Υπάρχουν προκαθορισμένες ζώνες απομόνωσης στον χώρο του ξενοδοχείου;
Ναι
Έχετε σαφείς οδηγίες για το πώς να χειριστείτε ύποπτα ή επιβεβαιωμένα κρούσματα COVID-19;
Ναι
Πληροφορίες: Allocating a residential building 136 rooms for quarantine (for guests and workers) for suspected cases Communicating with the Ministry of Health and the Department of Preventive Medicine in positive cases Periodic and regular examination of the cases inside the quarantine
Υπάρχει διαθέσιμος γιατρός είτε επί τόπου είτε μετά από αίτημα για επίσκεψη;
Ναι
Υπάρχουν υπηρεσίες που είναι προσωρινά μη διαθέσιμες για την προστασία της υγείας (π.χ. υπηρεσία παρκαδόρου, μεταφορά από/προς αεροδρόμιο, σπα, γυμναστήριο, εσωτερική πισίνα, αίθουσες συνεδριάσεων, σημεία καφέ κ.λπ.);
Spa and indoor gym are not available.
Διέκοψε το ξενοδοχείο τη λειτουργία του κατά τη διάρκεια της πανδημίας;
Ναι
Ημερομηνία επαναλειτουργίας: May, 23 2020
Δείτε περισσότερα
 
Cleopatra Luxury Resort Makadi Bay
8.3
Πολύ Καλό
Από $121
Από $121
Ξενοδοχείο που έχει λάβει επιπλέον μέτρα υγιεινής και ασφάλειας Ερωτηματολόγιο Άφιξη
Χρειάζεται οι επισκέπτες να έχουν πιστοποιητικά υγείας (τεστ) πριν από την άφιξη;
Ναι
Πραγματοποιείτε ελέγχους θερμοκρασίας κατά την άφιξη των επισκεπτών;
Ναι, σε όλους τους επισκέπτες
Το check-in/check-out πραγματοποιείται ανέπαφα;
Άλλο
Guest can send via email all documents
Ανοίγουν οι κεντρικές πόρτες εισόδου του ξενοδοχείου αυτόματα;
Όχι
Δείτε περισσότερα
 
*Ενδέχεται να υπάρχουν επιπλέον φόροι και χρεώσεις. Παρακαλώ ελέγξτε την τελική τιμή πριν ολοκληρώσετε την κράτησή σας.
Δείτε όλα τα ξενοδοχεία σε Bahr.
Κατηγορίες:
  •     Υγιεινή & Ασφάλεια (10)
  •     Για Οικογένειες (10)
  •     Πισίνα (10)
  •     Κοντά σε Παραλία (10)
  •     Παραλιακό (9)
  •     Business (9)
  •     Σπα (9)
  •     Ρομαντικό (9)
  •     Γυμναστήριο (9)
  •     Εξωτερική Πισίνα (9)
  •     Πολυτελές (9)
  •     Για Νιόπαντρους (9)
  •     Πρόσβαση ΑΜΕΑ (9)
  •     Πρακτικές Bιωσιμότητας (8)
  •     5 αστέρων (8)
  •     Τένις (7)
  •     Πάρκινγκ (6)
  •     Θερμαινόμενη Πισίνα (6)
  •     Πισίνα για Παιδιά (6)
  •     Γκολφ (4)
  •     Πισίνα με Νεροτσουλήθρα (4)
  •     Πισίνα με Διαδρομές (3)
  •     Γιόγκα (3)
  •     Νυχτερινή Ζωή (2)
  •     Πισίνα με Swim Up Bar (2)
  •     Εσωτερική Πισίνα (2)
  •     Δωρεάν WiFi (2)
  •     Water Park (2)
  •     Lazy River (1)
  •     4 αστέρων (1)
  •     Φόρτιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων (1)
  •     Δωρεάν Διαμονή για Σκύλους (1)
  •     Πακέτα all-inclusive (1)
  •     Δωμάτια με τζακούζι (1)
  •     Δωμάτια με Ιδιωτική Πισίνα (1)
  •     Δέχεται Σκύλους (1)
  •     Φθηνό (1)
  •     3 αστέρων (1)
  •     Χώρος Παιχνιδιού για Σκύλους (1)
×
Άφιξη
×
Κατηγορίες
1
Χάρτης
× Αρχική Σελίδα Σχετικά με Εμάς Press Κατηγορίες Blog Hotel Awards Travelmyth GPT Επικοινωνία Όροι & Προϋποθέσεις Πολιτική Απορρήτου Πολιτική Cookies Συχνές Ερωτήσεις