Ξενοδοχείο που είναι προσβάσιμο σε άτομα με ειδικές ανάγκεςΠερίληψη των κριτικών που σχετίζονται με την κατηγορία «Πρόσβαση ΑΜΕΑ»Το ξενοδοχείο 'NH Milano 2' παρουσιάζει πολλαπλές προκλήσεις για τους επισκέπτες με αναπηρίες, καθώς πολυάριθμα αρχιτεκτονικά εμπόδια καθιστούν δύσκολο τον ελιγμό στις εγκαταστάσεις. Η παρουσία σκαλοπατιών στην είσοδο και σε διάφορα σημεία σε όλο το κτίριο εμποδίζει την προσβασιμότητα για άτομα με αναπηρικά αμαξίδια ή καρότσια. Πολλές περιοχές, συμπεριλαμβανομένου του λόμπι, της αίθουσας πρωινού και του εστιατορίου, σημειώνεται ότι έχουν κακή προσβασιμότητα, περιπλέκοντας τη διαμονή για άτομα με ειδικές ανάγκες. Επιπλέον, η προσβασιμότητα από το γκαράζ θέτει τις δικές της δυσκολίες και η πρόσβαση στο μετρό προς το ξενοδοχείο δεν είναι απλή.
Ωστόσο, το εσωτερικό περιγράφεται ως καθαρό και φιλόξενο και υπάρχει διαθέσιμος ανελκυστήρας που εξυπηρετεί τους περισσότερους ορόφους, ο οποίος μπορεί να βοηθήσει κάπως στην προσβασιμότητα. Δυστυχώς, οι εγκαταστάσεις σάουνας και πισίνας δεν είναι διαθέσιμες, οπότε οι επισκέπτες που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν αυτές τις ανέσεις μπορεί να απογοητευτούν. Όσοι έχουν βαριές βαλίτσες μπορεί να βρουν τις σκάλες εμπόδιο, προσθέτοντας στα ήδη υπάρχοντα προβλήματα που σχετίζονται με την προσβασιμότητα. Συνολικά, ενώ το εσωτερικό του ξενοδοχείου διατηρεί ένα επίπεδο καθαριότητας και έχει ορισμένα χρήσιμα χαρακτηριστικά, ο σημαντικός αριθμός σκαλοπατιών και εμποδίων υποδηλώνει ότι δεν είναι πολύ φιλόξενο για επισκέπτες με αναπηρίες.
Δείτε περισσότεραΔιαβάστε περιλήψεις από κριτικές για όλες τις κατηγορίες