Ξενοδοχείο που έχει λάβει επιπλέον μέτρα υγιεινής και ασφάλειας
Άφιξη
Χρειάζεται οι επισκέπτες να έχουν πιστοποιητικά υγείας (τεστ) πριν από την άφιξη; Όχι
Πραγματοποιείτε ελέγχους θερμοκρασίας κατά την άφιξη των επισκεπτών; Ναι, σε όλους τους επισκέπτες
Το check-in/check-out πραγματοποιείται ανέπαφα; Άλλο all bookings are handled in a glass structured foyer one guest at a time. all paperwork handled in a plastic sanitized folder. guests are screened and a covid 19 survey is completed.urvey is f
Ανοίγουν οι κεντρικές πόρτες εισόδου του ξενοδοχείου αυτόματα; Όχι
Μπορούν οι επισκέπτες να φτάσουν στην πόρτα του δωματίου τους από εξωτερικό χώρο χωρίς να περάσουν από κλειστούς κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου; Ναι, σε όλα τα δωμάτια
Καθαριότητα
Υπάρχει επιλογή να μην παρέχονται υπηρεσίες καθαριότητας στο δωμάτιο κατά τη διάρκεια διαμονής των επισκεπτών; Ναι
Αφήνετε τα παράθυρα ανοιχτά για την είσοδο καθαρού αέρα στα δωμάτια μεταξύ αναχωρήσεων και αφίξεων; Ναι
Χρησιμοποιεί το προσωπικό καθαρισμού τον κατάλληλο εξοπλισμό ατομικής προστασίας; Ναι
Απολυμαίνετε τους κοινόχρηστους χώρους; Ναι, πολλές φορές την ημέρα
Απολυμαίνετε τις αποσκευές και τα αντικείμενα των επισκεπτών κατά την άφιξη; Όχι
Απολυμαίνετε τα κλειδιά/κάρτες των επισκεπτών; Ναι
Πραγματοποιείτε ενδελεχή καθαρισμό των δωματίων; Ναι
Είναι όλοι οι υπάλληλοι εκπαιδευμένοι ώστε να ακολουθήσουν ένα πρωτόκολλο καθαρισμού; Ναι
Χρησιμοποιείτε απολυμαντικά που είναι εγκεκριμένα από τις ρυθμιστικές αρχές για να εξουδετερώνουν τον ιό COVID-19; Ναι
Απολυμαίνετε τις περιοχές συχνής αφής στα δωμάτια, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται οι διακόπτες φωτός και οι λαβές των πορτών; Ναι
Περιορισμοί
Υπάρχει κάποιος περιορισμός στη χρήση των ανελκυστήρων; Δεν υπάρχουν ανελκυστήρες
Τα έπιπλα στους κοινόχρηστους χώρους έχουν μετακινηθεί ώστε να επιτρέπουν περισσότερο χώρο για την τήρηση των αποστάσεων; Ναι
Επιτρέπετε την πρόσβαση στα δωμάτια που έχουν ήδη καθαριστεί πριν να γίνει το check-in; Όχι
Επιτρέπετε σε άτομα που δεν μένουν ή εργάζονται στο ξενοδοχείο να εισέλθουν στις εγκαταστάσεις του; Όχι
Επιτρέπετε σε άτομα που δεν μένουν στο ξενοδοχείο να εισέλθουν στα δωμάτια; Όχι
Έχετε τροποποιήσει τις ώρες check-in / check-out για να επιτρέψετε περισσότερο χρόνο μεταξύ αναχωρήσεων και αφίξεων; Όχι
Εξοπλισμός
Παρέχετε ιατρικά κιτ (μάσκες, γάντια και απολυμαντικά) στο προσωπικό; Ναι
Παρέχετε ιατρικά κιτ (μάσκες, γάντια και απολυμαντικά) στους επισκέπτες; Ναι
Παρέχετε απολυμαντικά μαντηλάκια σε κάθε δωμάτιο; Όχι
Υπάρχουν σταθμοί απολύμανσης χεριών σε πολλαπλά σημεία του ξενοδοχείου; Ναι
Υπάρχει ψεκαστήρας απολύμανσης για παπούτσια έξω από κάθε δωμάτιο; Όχι
Υπάρχει σήμανση στους κοινόχρηστους χώρους για να υπενθυμίζεται στους επισκέπτες να διατηρούν τα πρωτόκολλα κοινωνικής απόστασης; Ναι
Χρησιμοποιείτε ρομπότ παράδοσης για να μεταφέρετε υλικό στα δωμάτια των επισκεπτών; Όχι
Έχετε αφαιρέσει τα χαλιά από τα δωμάτια των επισκεπτών; Ναι
Έχετε απομακρύνει τα περιττά αντικείμενα από τα δωμάτια των επισκεπτών, όπως διακοσμητικά μαξιλάρια, διακοσμητικά καλύμματα κρεβατιού, χάρτινα σημειωματάρια και στυλό; Ναι
Έχουν εγκατασταθεί συσκευές καθαρισμού και απολύμανσης αέρα; Ναι, σε κοινόχρηστους χώρους
Πλένετε τα κλινοσκεπάσματα, τις πετσέτες και τα σεντόνια σύμφωνα με τις επίσημες οδηγίες; Ναι
Υπηρεσία Τροφίμων & Ποτών
Προσφέρετε στους επισκέπτες προσυσκευασμένα γεύματα σε κουτί; Ναι
Προσφέρετε επιλογές μιας μερίδας πρωινού αντί για μπουφέ; Ναι
Προσφέρετε ανέπαφη παράδοση γεύματος στο δωμάτιο; Όχι
Έχει οριστεί υπεύθυνος επίβλεψης εφαρμογής των μέτρων προστασίας στο ξενοδοχείο/κατάλυμα; Ναι
Ελέγχετε τη θερμοκρασία όλου του προσωπικού που βρίσκεται στο ξενοδοχείο σε προγραμματισμένη βάση; Ναι
Το προσωπικό σας εφαρμόζει τις οδηγίες διατήρησης κοινωνικής απόστασης; Ναι
Υπάρχει διαθέσιμος γιατρός είτε επί τόπου είτε μετά από αίτημα για επίσκεψη; Ναι
Υπάρχουν υπηρεσίες που είναι προσωρινά μη διαθέσιμες για την προστασία της υγείας (π.χ. υπηρεσία παρκαδόρου, μεταφορά από/προς αεροδρόμιο, σπα, γυμναστήριο, εσωτερική πισίνα, αίθουσες συνεδριάσεων, σημεία καφέ κ.λπ.); No restaurant ( all meals served in the rooms)
Διέκοψε το ξενοδοχείο τη λειτουργία του κατά τη διάρκεια της πανδημίας; Ναι Ημερομηνία επαναλειτουργίας: Άγνωστο
Επιπρόσθετες πληροφορίες: We are open for essential service permit holders.
Τελευταία ενημέρωση απαντήσεων από Chapman Hotel and Conference Centre
Standard Δωμάτιο με Κρεβάτι Queen Size και θέα στη ΘάλασσαThis bright, spacious room has tiled floors and overlook the Indian Ocean and outdoor pool.
Each is equipped with a satellite TV, a wardrobe, desk and a private bathroom. Some rooms have air-conditioning.
Please note that the price is based on 2 guests. Maximum occupancy is 3 (see Hotel Policies). The extra person rates vary according to the season and may be lower than indicated in the policies
Standard Δίκλινο Δωμάτιο με 2 μονά κρεβάτια και θέα στη ΘάλασσαThis bright, spacious room has tiled floors and overlook the Indian Ocean and outdoor pool.
Each is equipped with a satellite TV, a wardrobe, desk and a private bathroom. Some rooms have air-conditioning.
Please note that the price is based on 2 guests. Maximum occupancy is 3 (see Hotel Policies). The extra person rates vary according to the season and may be lower than indicated in the policies.
Επιλέξτε τις ημερομηνίες του ταξιδιού σας για να δείτε τιμές, τύπους δωματίων και διαθεσιμότητα:
ΆφιξηΑναχώρηση
Παρακαλούμε επιλέξτε τις ημερομηνίες του ταξιδιού σας για να δείτε τις τιμές και τη διαθεσιμότητα
Άφιξη
Αναχώρηση
Είστε ακόμα εδώ;
Έχετε αφήσει τη σελίδα ανοικτή για 30 λεπτά οπότε οι τιμές και η διαθεσιμότητα είναι πιθανό να έχουν αλλάξει. Πατήστε το κουμπί ανανέωσης τιμών για να ενημερωθούν τα αποτελέσματα.